http://www.adverticum.com/article/1058http://www.adverticum.com/article/1058

Az Adverticum elkészítette az idei évi második nagy felmérését a felhasználók alapvető szoftverhasználatáról. A kutatás az Adverticum AdServer hirdetéskiszolgáló segítségével történt. A több mint három millió hazai felhasználónál a reklámmegjelenések segítségével mért adatokból többek között az is kiderül, hogy mára a Firefox böngészőt használók száma majdnem eléri a 40%-ot, miközben a felhasználók 99 százaléka a Microsoft valamelyik operációs rendszerét használja.

 http://www.adverticum.com/article/1058http://www.adverticum.com/article/1058

Az Adverticum elkészítette az idei évi második nagy felmérését a felhasználók alapvető szoftverhasználatáról. A kutatás az Adverticum AdServer hirdetéskiszolgáló segítségével történt. A több mint három millió hazai felhasználónál a reklámmegjelenések segítségével mért adatokból többek között az is kiderül, hogy mára a Firefox böngészőt használók száma majdnem eléri a 40%-ot, miközben a felhasználók 99 százaléka a Microsoft valamelyik operációs rendszerét használja.

A csatolt táblázatban amely a http://www.adverticum.com/article/1058  oldalon is elérhető olvashatóak az áprilisi és a júniusi mérések pontos adatait (a júniusi mérés a Firefox 3.0 hivatalos megjelenése előtt zárult).

A mérést mostantól kezdve minden hónapban elvégzi az Adverticum, így folyamatos képet kaphatunk majd a hazai felhasználók szoftverhasználatának a változásairól

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük