A Vodafone vodapolo.hu honlapjának kampánya utolsó állomásához érkezett
A Vodafone folytatja a vízipólós microsite, a www.vodapolo.hu honlap népszerűsítő kampányát. A cápauszonyok után vasárnaptól szárítókötelek és azon található úszónadrágok és úszósapkák színesítik Budapesten a Ráday utca, a Zöld Pardon, valamint három vidéki bevásárlóközpont életét. Legújabb akciójával a vállalat a honlapon augusztus 25-én induló árverésre szeretné felhívni a vízilabda rajongók figyelmét, mely során vízipólós relikviákra lehet licitálni.
A Vodafone folytatja a vízipólós microsite, a www.vodapolo.hu honlap népszerűsítő kampányát. A cápauszonyok után vasárnaptól szárítókötelek és azon található úszónadrágok és úszósapkák színesítik Budapesten a Ráday utca, a Zöld Pardon, valamint három vidéki bevásárlóközpont életét. Legújabb akciójával a vállalat a honlapon augusztus 25-én induló árverésre szeretné felhívni a vízilabda rajongók figyelmét, mely során vízipólós relikviákra lehet licitálni.
Augusztus 19-től 31-ig Budapesten a Ráday utcában és a Zöld Pardonban, valamint a Győr-, Pécs- és Miskolc Plázában szárítókötelekkel és azon lógó úszónadrággal, úszódresszel és úszósapkával folytatja http://www.vodapolo.hu/ honlapjának népszerűsítését a Vodafone. A Zöld Pardonban emellett csipeszeket is osztogatnak a közönségnek egy lelógó szárítókötélről, mely a honlap pontos címét tartalmazza.
„A különös akcióval a honlapon augusztus 25-én induló jótékony árverésre szeretnénk felhívni a figyelmet, ahol nem csak a férfi vízilabda válogatott által a végső meccsen használt és dedikált labdára, de a sportolók versenyen viselt ruházatára is licitálhatnak majd a vízilabda rajongók. Az árverésből befolyó összeget vállalatunk a Gézengúz Alapítványnak ajánlja fel, hogy ezzel is támogassa a mozgáskorlátozott, mentálisan és halmozottan sérült gyermekek vízi terápiáját." – mondta el Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója.
A Vodafone által elindított vízilabdás microsite-nak több mint 32.000 látogatója volt. A július 25-én induló microsite több különböző elemből felépített kampányának utolsó állomása a szárítóköteles kezdeményezés. A Vodafone a honlap indulásával egy időben, a Margitszigeten cápa formájú gumicukrokat osztogatott a vízilabda mérkőzésekről távozó nézők között, majd a print és online kampány mellett augusztus 1-én cápauszonyokat telepített Budapesten a Deák téri Gödör, valamint a Szeged Pláza és a Győr Pláza szökőkútjaiba.