Az új abroncsok tapadást és pontos kormányozhatóságot nyújtanak a nagy teljesítményű SUV-k számára. A Dunlop új termékcsaládként bevezeti a Sport Maxx RT 2 SUV abroncsokat, amelyek a széles körben elismert Dunlop Sport Maxx RT 2 abroncsokra építve tovább bővítik a méretkínálatot az SUV-k irányába.
A Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV abroncsot kifejezetten a sportos teljesítményt igénylő SUV-tulajdonosok számára fejlesztették ki. Az abroncs kiemelkedően jó tapadást nyújt száraz és nedves utakon, nagyobb sebességnél pedig kiváló kezelhetőséget, kanyarodási teljesítményt és kormányozhatóságot kínál. A Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV abroncs ráadásul sportos vezetéskor és kanyarodáskor is kimagaslóan jól tapad az útfelületen.
Optimalizált kormányzási pontosság
A Dunlop mérnökei az SUV-k igényeihez igazították az abroncs formáját, melynek eredményeként kiegyenlítődik az abroncsnyomás a tapadási felületen, hogy így állandó és egyenletes tapadás jöhessen létre az útfelülettel. Mindez optimális kezelhetőséget, kanyarodást és kormányzási pontosságot biztosít nagy sebességnél is.
Kiemelkedően jó tapadás nedves és száraz utakon
Az abroncs gyantakeveréket tartalmazó, kimondottan a Sport Maxx RT 2 SUV számára kifejlesztett új generációs futókeverékből készül, amely fokozza az abroncs és az útfelület között kialakuló súrlódást. Ezzel megnő az abroncs tapadási felülete, hogy kiváló teljesítményt nyújthasson száraz és nedves utakon.
Kiváló kezelési és kanyarodási jellemzők
A nagy dőlésszögű, V-alakú mintaárkokkal rendelkező, megerősített futófelület-mintázat kevesebb mozgást tesz lehetővé a futófelület számára, így robusztusabbá válik a futófelület, bármilyen irányba is mozogjon a jármű. Az abroncsnak ez a tulajdonsága fokozza a tapadást és növeli az érintkezési felületet erős terhelést okozó kezeléskor és kanyarodáskor.
„A Dunlop motorsportban elért győzelmei alapvető értéket képviselnek az ultra nagy teljesítményű abroncsok tervezésekor és fejlesztésekor” – mondta Mike Rytokoski, a Goodyear Dunlop Europe marketingigazgatója. „A motorsport a legkomolyabb tesztelési és bizonyítási környezetet jelenti, ahonnan jelentős mennyiségű adatot nyerünk ki és számos visszajelzést kapunk a versenyzőktől. Ezek alapján közvetlenül mérhetjük magunkat más márkákhoz, és tovább feszíthetjük a fejlesztési lehetőségek határait.”
Abroncsméretek Piaci megjelenés Lehetséges felhasználások
255/50 R19 107 Y XL 2018. febr. BMW X6, Mercedes GLE
235/55 R18 100 V 2018. márc. Audi A8, VW Tiguan
255/55 R18 109 Y XL 2018. ápr. Porsche Cayenne, BMW X5
285/45 R20 112 Y XL 2018. máj. Audi Q7
315/35 R20 110 Y XL 2018. máj. Mercedes GLK, Volvo V90
235/65 R17 108 V XL 2018. máj. Alfa Romeo Stelvio, Mercedes GLC SUV
235/50 R18 97 V 2018. máj. Maserati Quattroporte, Audi RS Q3
235/60 R18 107 W XL 2018. máj. Range Rover Evoque, Porsche Macan
235/50 R19 99 V 2018. jún. Mercedes GLK, VW Tiguan
265/50 R19 110 Y XL 2018. jún. Porsche Cayenne, VW Touareg
215/55 R18 99 V XL 2018. jún. Nissan Qashqai, Infiniti EX
235/55 R19 101 Y 2018. aug. Mercedes GLC SUV, Audi Q5
235/55 R19 105 Y XL 2018. aug. Porsche Macan, Volvo XC90
275/45 R19 108 Y XL 2018. aug. Bentley Continental, Porsche Cayenne
295/35 R21 107 Y XL 2018. szept. Mercedes GLE, Audi Q7
275/40 R20 106 Y XL 2018. szept. Porsche Panamera, BMW X6
275/45 R20 110 Y XL 2018. szept. Volvo XC90, VW Touareg
235/65 R18 108 W 2018. szept. Jaguar F-Pace, Lexus RX
255/50 R20 109 Y XL 2018. okt. Land Rover Discovery, Audi Q7
255/55 R19 111 W XL 2018. dec. Land Rover Discovery, Audi Q7
285/45 R19 111 W XL 2018. dec. BMW X6, Mercedes M-osztály
275/45 R21 110 Y XL 2019. jan. Mercedes GLE Coupé, Range Rover Sport
255/60 R18 108 Y 2019. febr. Maserati Levante, Mercedes G-osztály
Lantai József