Az online pénzügyi tranzakciók világában egyre gyakoribbá válnak az adathalász támadások és kibercsalások, amelyek súlyos következményekkel járhatnak az érintett ügyfelek számára. A legújabb eset egy idős MBH Bank-ügyfél történetén keresztül mutatja be, hogy egy áldozat hogyan kerülhet rövid időn belül jogi bizonytalanságba – a sértetti szerepből akár gyanúsítottá válva. A cikk feltárja, hogy a pénzmosás elleni törvények hogyan kezelik az ilyen helyzeteket, és milyen felelőssége van az ügyfélnek, ha...
AdhocSupport
Fogyasztóvédelmi hírek, Fogyasztói érdekérvényesítés
Natalia Khomenko, egy Thaiföldön élő ukrán influencer, 2025 márciusában egyedül utazott Tokióba, és az APA Hotel Ryogoku Eki Tower szállodában szállt meg. Az első éjszaka eseménytelenül telt, azonban a második napon, miután visszatért a szobájába, furcsa szagot érzett. Amikor benézett az ágy alá, egy ismeretlen férfit talált ott, aki azonnal elmenekült a helyszínről. Natalia értesítette a szálloda személyzetét, akik kihívták a rendőrséget. A hatóságok egy power bankot és egy...
Az MBH Bank ügyfeleit célzó adathalász támadássorozat megrázza a biztonsági harangot! Április közepétől kezdve több ügyfél is milliós nagyságrendű károkat szenvedett, miután a bank nevével visszaélő hamis weboldalon adták meg bejelentkezési adataikat, vagy hamis applikációval feltörték fiókjaikat. Szakértői elemzésünk feltárja, milyen mulasztások történtek a bank és a hatóságok részéről, miközben a takarek.login-onlihe-mbhdank.com domaint április 23-án regisztrálták, de a károk már április 15-étől jelentkeztek és eszkalálódtak. Bemutatjuk, milyen eszközök álltak...
Felébredsz, elsétlász, elgurulsz a LIDL-be és téped a hajad. Ne tedd...először is azért se mert drága a hajbeültetés, másodsorban meg azért SE, mert a LIDL akciós matekjához a kezedre máshol van szükség. Miközben emberek 2-3 termék vásárlásával túlfogyasztással, akár kukáig tolják az akciós eufóriát, addig a Mielőtt Átvernek Közösség, rátolta a bicajt a Lidl "arcára" és élelmes megoldásukkal...na de ne menjünk a cikk végére az elején...olvasd, nevess és számolj...
Olvasom, hogy a Kormány a Fogyved.kormany.hu oldalon felmérést tett közzé. Aztán arra gondoltam meglátogatom és miután megtettem, rádöbbentem, hogy 12 igenes kérdéssorról van szó. Tehát képzeld el azt a csodálatos világot, ahol az állami digitális fogyasztóvédelem aktívan, frissen és lendületesen működik, miközben a kormány értelmes, valódi válaszlehetőségeket kínáló konzultációkon kéri ki a véleményed: oké, most ébredj fel, mert itt erről szó sincs. Itt egyértelműen nem érdekel senkit a te...
Imásott állataink különböző koroakt és élethosszokat élnek meg. A csodás történetük legyen iránymutató minden emberi lény számra.
Száraz és olvasmányos téma a szerzői jog és védjegy törvények, főleg ha a közsségi média egyik platformjában olvassuk a 2025. április 26-tól kötelező változtatásokat. Lássuk mik eze a TikTok szerzői jog és védjegy védelem témában amikre figyelnünk kell posztolásnál, reposztolásnál.
Képzeld el, hogy vásárolsz egy márkát, ami annyira védett, mint egy kartondoboz a szakadó esőben. ☔
Most mutatjuk be azt a brit kávézóláncot, amely olyan dizájnt árul, amit sosem védett le – de amit franchise partnerei évek óta milliókért „bérelnek”! 💸
👉 Egy csésze jogi abszurditás – ahol a jogvédelem csak papíron létezik (na jó, ott se).
👉 Egy adag emberi figyelmetlenség, megszórva egy multinacionális vállalat vállvonogatásával. 🤷♂️
👉 És egy gőzölgő espresso...
A "védett" márka, amit elfelejtettek levédeni? - elhinnéd, hogy ez előfordulhat az Egyesült Királyságban is? Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy a kedvenc brit kávézóláncod ikonikus stílusa, dizájnja és hangulata – soha nem volt jogilag védve? Nevetségesen hangzik? Üdv a Costa Coffee valóságában, ahol a franchise partnerek évek óta milliárdokat fizetnek „márkavédelemért” – ami valójában nem is létezik. Megmutatjuk a jogilag is védhető, rideg valóságot.
„Szia! A felmondott hitel, remélem, nem gond…” – Ezzel az SMS-sel kezdődött a történet, ami nem egy sci-fi forgatókönyve, hanem egy magyar vállalkozó valósága lett 2025-ben.
A XXI. századi hitelezés csúcsa: amikor az ügyvezető személyesen küld SMS-t a hitel felmondásáról – címmel megjelent cikkünkben bemutatjuk, hogyan működhet ma Magyarországon egy pénzügyi szolgáltató ügyfélkezelése, ha sem az empátia, sem a szabályosság nem szempont. SMS-ben felmondott hitel ahol az ügyvezető személyesen küld...
Mi történik, ha egy autókereskedés nem tiszteli az ügyfelei idejét, pénzét és türelmét? Egy elhúzódó garanciális ügy vagy egy félvállról kezelt panasz nemcsak az ügyfél frusztrációját növeli, hanem hosszú távon a cég hírnevét is romba döntheti. De mi lenne, ha az ügyfelek egyszer felébrednének, és következetesen érvényesítenék a jogaikat? Ebben a cikkben szarkasztikus szemüvegen keresztül mutatjuk be, hogyan válhat egy „kis kellemetlenség” hatalmas problémává – és miért lenne itt...