Korlátlanul korlátozott: A Vodafone és a Korlátlan hívásátirányítás bonyodalma
A Vodafone „korlátlan” szolgáltatása miatt indított hatósági eljárást egy magyar állampolgár. A közelmúltban ugyan is, komoly panaszok érkeztek a Vodafone Magyarország Zrt. által kínált „korlátlan” szolgáltatások kapcsán az NMHH-hoz. Egy Ügyfelük, hivatalos kérelmet nyújtott be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH), hogy vizsgálják ki a szolgáltató megtévesztő gyakorlatát, a korlátlan szó kapcsán.
A panasz apropója, hogy bár a Vodafone „korlátlan” szolgáltatásként hirdeti csomagjait, a valóságban számos rejtett költséget és korlátozást alkalmaz, amelyek sértik a tisztességes tájékoztatás és a fogyasztói jogok alapvető követelményeit. Különösen a hívásátirányításért felszámolt 50 Ft-os percdíj okozott meglepetést és felháborodást, amelyről a szerződéskötéskor nem adtak megfelelő tájékoztatást.
Cikkünkben részletesen bemutatjuk, hogyan vezeti félre a Vodafone ügyfeleit a „korlátlan” szó használatával, és milyen jogi lépéseket tett az NMHH-nál a fogyasztói jogok védelme érdekében.
Tovább...