Ahogy az írásból is kiderül, a McDonald’s-nak, mint minden más vállalatnak is, felelőssége van az üzleti tevékenysége során. A cikk említett hibái azt mutatják, hogy a McDonald’s új üzletpolitikai irányának bevezetése során figyelmetlenségből vagy hiányos kutatásból adódó problémák merültek fel, amelyek negatívan érintették a vásárlók élményét.
A Happy Meal népszerűsége és a játékok eladása a gyerekek között jelentős bevételt generál a vállalat számára, és a szülők gyakran választják ezt a menüt a gyermekeik számára. Ezért a vállalatnak kiemelt figyelmet kell fordítania arra, hogy biztosítsa a vásárlók elégedettségét és elégedettségét.
Azonban, ahogy az írásból is kiderül, a magyarországi McDonald’s üzletpolitikája még nem tökéletes, és az általuk kínált szolgáltatásokban és termékekben tapasztalható hibák megnehezítik a vásárlók életét. A kommunikáció hiánya, az elérhetetlen online tartalmak és a kártékony ajándékok mind olyan hibák, amelyeket a McDonald’snak javítania kellene.
A vállalatnak figyelnie kell arra, hogy ügyfeleiket a lehető legjobban szolgálja ki, különösen akkor, ha kisgyermekekről van szó. Az általuk nyújtott élménynek pozitív és emlékezetesnek kell lennie, hogy hosszú távon lojális vásárlók maradjanak a McDonald’s-nál.
Tovább...