Sajnos a pénzintézetek túlnyomó többsége még mindig az örökölt hitelesítési folyamatokra támaszkodik az ügyfelek személyazonosságának ellenőrzése érdekében. Éppen ezért óvatosnak...
AdhocSupport
Fogyasztóvédelmi hírek, Fogyasztói érdekérvényesítés
Generali: hiányosságok az informatikai biztonság terén Budapest, 2022. január 25. – Az MNB átfogó vizsgálata nyomán 37 millió forint bírságot...
Budapest, 2021. december 9. – Az MNB az átlátható és az ügyfélérdeket előtérbe helyező biztosítói kárrendezés támogatására vezetői körlevelet küldött...
Budapest, 2021. november 25. – Az MNB átfogó vizsgálata nyomán a hitelezési kockázatok kezelésére vonatkozó, a vállalatirányítási, az értékvesztés- és...
1 éve húzzuk ezt a Covid 19-et és ez idő alatt mindenkit bedarált az etikátlanság gépezete vagy így vagy úgy....
Cseles multi vagy csaló multi? BRAND de kinek az értéke? A kérdés azoknak ismert akik más márkáját nulláról behozták Magyarországra...
Mi a SPAM? Spam minden olyan e-mail, amelyet olyan személynek küld, aki nem adta meg közvetlen engedélyét, hogy kapcsolatba lépjen...
Igyon kávét középszerű módon vagy középszerű elkészítéssel? Netalán ez is az is? Maradhat? Sok esélye nem lesz a hamarosan felfutó...