Egy hatalmas pofon amikor kiderül, hogy a megvásárolt termék hibás. A reklamáció intézése során tapasztaltak alapján hiába érezzük, hogy a hiba amit tapasztaltunk másoknál is meg lehet. Még is mi történik ilyenkor? Sokak annyiban hagyják, pedig mostantól nem kell: a közösségi panaszkodás térhódításával szembesít bennünket az Egyesült Királyságban indult fogyasztói érdekérvényesítő közösség. Egy panasz nem panasz, több panasz hatalom: még több? Az már erő, az erő érték, a tudás...
AdhocSupport
Fogyasztóvédelmi hírek, Fogyasztói érdekérvényesítés
Az Európai Unió 2020 év végén a közösségi érdekérvényesítés mielőbbi és hatásos megoldását is sürgető határozatot hozott. Ennek célja, hogy a nagyszámú vagy többeket érintő, akár több azonos vagy többeknek azonos panaszoltat érintő ügye, érdemi közös erővel hasson, mind a fogyasztók védelme, mind a szankcionálás során. A cél adott: megszakítani azokat a tömeges panaszokat amiben sok panaszos, akár azonos panaszoltat érintő ügye életre kel. A világ elős és jelenleg...
Az életünk része a probléma és a panaszkodás. Panaszkodni, vitatkozni, reklamációt intézni, sokak számára kívül esik a komfort zónán. A közösség ereje, hogy amikor előkerül a fogyasztói reklamáció, számos már létrejött megoldást ismerhetünk meg, mások tapasztalatából vagy a közösség által megoldásra jutott esetekből.
Falcon-ügy: minden befektető jelentkezzen a rendőrségen Budapest, 2023. február 22. – Az MNB a Falcon-ügyben továbbra is piacfelügyeleti eljárást folytat, a zár alá vett pénzeszközöket pedig – a vizsgálattal érintett, a gyanú szerint jogosulatlan tevékenységet végző piaci szereplők esetlegesen ettől eltérő tartalmú híresztelése ellenére − átadja a nyomozó hatóságnak. Aki a társaságoknak pénzt adott át és azt nem kapta vissza, haladéktalanul jelentkezzen a rendőrségen. Az érintett cégek „vásárlási utalványaikra”...
A világ másik felén is megy az elhallgatás ha gáz van, valahogy igy vezethető be a Godaddy óriási, forráskódját érintő feltörésének hire. A kérdés már csak az, hogy hány fogyasztó érdeke sérült?
A világ egyik legnagyobb cége több milliárd forint bevételre tett szert úgy, hogy a cég akit megvásárolt, úgy kért márkavédelemért több millió dollár értéket, hogy nem is rendelkezett márkavédelemmel. Kinek nevezzük ezt aki ilyen üzleti modellel üzleti partnerét megtéveszti?
" Mentsük meg a világot a középszerű kávézástól" - szólt Bruno és Sergió Costa jelmondata a Costa Coffee kávéházi történetében. A jelenben már a "We're serving Costa Coffee" logó égisze alatt, bárki főzhet nekünk kávét, akár egy kotyogós kávéfőzővel is. Aztán, hogy a lúd legyen kövér: még kajánul a képünkbe is vigyoroghatnak, hogy Costa Coffee -t kaptunk. Tényleg ennyire mocsok világban élünk, ahol a brit nemzeti márkaként jegyzett...
Változás kell ahhoz, hogy a közoktatás helyzete kedvező irányt vegyen. A Magyar Tudományos Akadémia szorgalmazza ennek a változásnak az elindítását. Kérjük a Kormányt, hogy ebben – a szakmai szervezetekkel együttműködve – vállaljon vezető szerepet.
Számos újdonság mellett, a Magyarország,hu fejlesztéséhez megjelent a kétlépcsős azonosítás az un. ügyfélkapu+ szolgáltatás. Kifejezetten színvonalas, hasznos és a közigazgatási ügyeken túl a személyes ügyeink intézését is elősegítő szolgáltatások: országhatáron túlról is jól menedzselhetőek. Olyan mint ha otthon lennénk, miközben akár több ezer km távolságból is, zökkenőmentesen adhatunk be egy kérelmet helyi önkormányzatnak, hatóságokat kereshetünk meg, vagy lekérdezhetjük adófolyószámlánkat. Az elektronikus ügyintézés pont úgy történik mint ha ott lennénk:...
A megállapított jogsértések miatt az MNB mindkét magánszemély számára megtiltotta a piaci manipulációra vonatkozó jogszabályi rendelkezések ismételt megsértését, és 30-30 millió forint összegű piacfelügyeleti bírságot szabott ki rájuk. A Kulcs-Soft Nyrt. igazgatóságának elnökére vonatkozóan a jegybank 1 évig elérhető nyilvános figyelmeztetést is közzétesz honlapján.
Azt gondoljuk, hogy ha hiba akkor magunk is beavatkozhatunk ha a cég aki több mint 5500 ügyfelet szolgál ki szerverein a szerverek publikus adatai alapján: a problémát központilag megoldja. Kezeli a vásárlókat, kiírja a hiba meglétét, türelmet kér az elhárításig, hogy ügyfeleik ne sérüljenek erkölcsileg is. Sem ez a tájékoztatás sem az UNAS főoldalára betérők tájékoztatása, nem kapott teret - ez ideig.