Gerillaakcióval hívta fel a járókelők figyelmét Budapest utcáin a Coke ZERO a 22. James Bond filmre.

 Gerillaakcióval hívta fel a járókelők figyelmét Budapest utcáin a Coke ZERO a 22. James Bond filmre.

A Quantum csendje premierjét népszerűsítette november 6-án a déli órákban két Coke ZERO-s ügynök. A James Bond imitátorok több forgalmas csomópontot érintve üldözték egymást a belvároson keresztül. Központi helyeken közlekedtek, igazi akciójeleneteket mutattak be és ezzel izgalmas perceket okoztak az arra járóknak. A járókelők névjegykártyát kaptak az ügynököktől, amely a legújabb James Bond film, A Quantum csendje premierjéről adott tájékoztatást.

A két fekete öltönyös alak a Nyugati tér aluljárójából bukkant elő, jártak az Oktogonon, üldözték egymást a körúton és a belváros több pontján. Végül a Deák Ferenc téren látták őket utoljára.

Az akcióval egyrészt a film premierjére hívták fel a figyelmet, másrészt a Coke ZERO és a James Bond film közötti nemzetközi szintű promóciós együttműködésre, mely az első, amit a Coke ZERO 2005-ös bevezetése óta kötöttek.

 „Nem vitás, hogy A Quantum csendje az év egyik legjobban várt filmje világszerte. James Bond alakjának lényege, hogy lehetetlennek tűnő dolgokat visz véghez. A Coke ZERO ezzel teljes mértékben tud azonosulni, ezért is veszünk részt a film népszerűsítő kampányában. A Budapest belvárosában akcióba lépő titkos ügynökökkel nem ér véget a közös történet, érdemes odafigyelni az elkövetkezendő napokban várható folytatásra is", mondta el Toronyi Zsuzsa, a Coke ZERO márkamenedzsere.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük