Az itthon huszadik születésnapját ünneplő McDonald's népszerűsége töretlen: az év első 8 hónapjában 53 millió vendéget szolgált ki, és 13 százalékos forgalomnövekedést ért el. A gyorséttermi szektor piacvezetője tovább erősít: idén még 4 új étterem nyitását tervezi és ezzel összesen 2,5 milliárd forintot költ a hazai bővülésre.

 

Az itthon huszadik születésnapját ünneplő McDonald's népszerűsége töretlen: az év első 8 hónapjában 53 millió vendéget szolgált ki, és 13 százalékos forgalomnövekedést ért el. A gyorséttermi szektor piacvezetője tovább erősít: idén még 4 új étterem nyitását tervezi és ezzel összesen 2,5 milliárd forintot költ a hazai bővülésre.

A vállalat 2008-ban új fejezetett nyitott hálózatfejlesztési politikájának történetében is: októberben Mosonmagyaróváron nyílt McDonald's étterem, s ezzel először jelent meg az étteremlánc olyan településen, amelynek vonzáskörzetében ötvenezernél kevesebben élnek. A vállalat törekvése az, hogy a zömében autós egységek a nagyforgalmú autópályák, autóutak mellé települjenek.

Felgyorsítja beruházásait Magyarországon a gyorséttermi szektor piacvezetője. Az itthon idén 20 esztendős McDonald's az elkövetkező időszakban évente 5-7 új éttermet nyit majd az utóbbi években megszokott 2-3-hoz képest. A társaság évi 2,5 milliárd forintot költ beruházásokra: új éttermek nyitására, évi 10-15 régi egység felújítására, valamint technológiai fejlesztésekre. Év végéig még 4 új McDonald's étterem nyitása várható.

A közel 100 hazai McDonald's étteremből jelenleg 55 Budapesten működik, és míg a jövőbeni fejlesztések elsősorban a vidéki városokat célozzák majd, a fővárosi piacon is akadnak kiaknázatlan lehetőségek. A tervek szerint évente 2 új fővárosi egység nyílik majd, a többi pedig vidéki városokban.

A vállalat 2008-ban új fejezetet nyitott hálózatfejlesztési politikájának történetében: már nem csak a fővárosban és megyeszékhelyeken jelenik meg éttermeivel, de megcélozta a kisebb lélekszámú városokat is. „Idén októberben Mosonmagyaróváron nyitottunk először McDonald's éttermet olyan településen, amelynek vonzáskörzetében ötvenezernél kevesebben élnek. Húsz éves hazai történelmünkben ezt komoly mérföldkőnek tekintem." – mondta el Radek Janalík, a McDonald's Magyarországi Étterem Hálózat Kft. ügyvezető igazgatója. A vállalat törekvése az, hogy a zömében autós egységek a nagyforgalmú autópályák, autóutak mellett épüljenek fel.

A gyorsétterem-lánc életében mérföldkőnek számító, a nap 24 órájában nyitva tartó Mosonmagyaróvári étterem egyesíti a hálózat sikeres szolgáltatásait: itt található az ország huszonötödik McCafé kávézója, a korán érkezőket minden nap 10:30-ig az étterem reggeli kínálata (McReggeli) várja, az autósokat pedig a McDrive-ban szolgálják ki. Technológiai újdonságnak számít a Drive rendelést segítő rendelő-kioszk is (COD rendszer), melyet Magyarországon – Budapesten kívül – először itt tesztel a gyorsétterem-lánc.

A kioszk célja az, hogy a vendégek számára a rendelést még egyszerűbbé tegyék, a rendelés-visszaigazoló képernyő segítségével pedig kiküszöbölhetőek az esetleges félreértések is. A vállalat mindenhol kiemelt figyelmet szentel az étterem környezetére is, így Mosonmagyaróváron is gondozott, ápolt kert fogadja a vendégeket.

A vállalat életében sokéves hagyomány, hogy új étterem nyitásakor adománnyal támogat egy kiválasztott helyi intézményt, vagy civil szervezetet. Mosonmagyaróváron a Gyermekek Átmeneti Otthona részesült a nyitás alkalmából 100.000 Ft támogatásban.

http://mcdonalds.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük