Az újonnan kibővített Champion® cserealkatrész-választék innovatív szakmai és fogyasztói kampány keretében került bevezetésre Milánóban
4 perc olvasásAlkatrész-beszállítók és autószerelők kaptak meghívást, hogy az ikonikus márkával közösen, minőségi termékek széles új választékán és helyi marketing támogatáson keresztül teremtsenek kapcsolatot az autók szerelmeseivel a régióban
A Federal-Mogul Motorparts ikonikus Champion® márkája újabb elemmel támogatja autóipari cserealkatrészeinek frissen bővített kínálatát. A bővített kínálat az olaszországi Milánó környékén található nagykereskedők és autószerelők támogatására rendezett innovatív kampányon keresztül sok ezer, járművéhez szenvedélyesen viszonyuló ügyféllel köti össze őket. Az üzletépítő kampány 2018. április 13-án, a Milánó melletti Arese tesztpályán vette kezdetét az autóalkatrész- és a szervizszakembereknek kínált tájékoztatóval és szórakoztató programokkal.
A Champion kampánya, melyet a következő hónapokban Európa-szerte további piacokra is kiterjesztenek, a cserealkatrészek átfogó új választékával, helyi marketing támogatással és a márka megnyerő új ígéretével – „There’s a Champion in here” új szemszögből mutatja be az ágazat egyik legismertebb és legnagyobb bizalmat élvező márkáját. A Champion kibővített kínálatában egyaránt megtalálhatók a minőségi fékalkatrészek (betétek, tárcsák és fékpofakészletek); világítási termékek (xenon és halogén fényszórók, irányjelzők és belső izzók); szűrők (levegő, utastér, olaj és üzemanyag); ablaktörlők és gyújtási termékek (gyújtógyertyák, izzítógyertyák, gyújtástekercsek, kábelkészletek és gyújtásvezérlő egységek). Minden egyes terméket úgy terveznek, illetve gyártanak, hogy megfeleljen a vezető járműgyártók igényeinek.
„A Champion márka mindenkinek kínál valamit: a növekedni vágyó forgalmazóknak, nagykereskedőknek és szervizeknek, valamint a járművükhöz szenvedélyesen viszonyuló sok millió ügyfélnek” – mondta Massimiliano Milani, a Federal-Mogul Motorparts EMEA termék- és marketing igazgatója. „A Champion választásával minden egyes márkapartnerünk határozottan kinyilvánítja a minőség, elégedettség és érték iránti elkötelezettségét.”
A milánói kampányhoz csatlakozó nagykereskedők és autószerelők számtalan marketing tevékenység és erőforrás előnyeit élvezhették. A Champion új márkakampányának elemei között megtalálhatók a tájékoztató, illetve oktató jellegű bemutatók, a technikusoknak kínált ruházat, a vásárlóknak szánt ajándékok és egyéb merchandising anyagok. A Federal-Mogul Motorparts rövidesen egy tömegkommunikációs kampányt is elindít Milánóban, szembeötlő kültéri hirdetőtáblákkal és autóbuszokon elhelyezett hirdetésekkel, melyek arra buzdítják az autók szerelmeseit, hogy Champion alkatrészeket kérjenek helyi autószerelőiktől. A kampányban szintén szerepet játszanak majd a rádióban és digitális felületeken megjelenő reklámok, egy az autószerelők címét összefoglaló weboldal és egy folyamatos közösségi média program, melynek célja, hogy a fogyasztókat összekösse legközelebbi Champion forgalmazójukkal. A kampány további eleme a „There’s a Champion in here” c. videó, mely az alábbi linken tekinthető meg:
A Federal-Mogul Motorparts továbbra is támogatást nyújt a Champion termékekkel dolgozó autószerelőknek Garage Gurus műszaki oktatási platformján keresztül, mely értékes képzést biztosít Európa kulcsfontosságú piacain. A Garage Gurus program négy pillére az útközbeni, a helyszíni, az online, illetve az igény szerinti támogatás.
„Napjaink Championja egy teljeskörűen integrált platform, mely jelentős üzleti értéket képvisel az autószerelők és alkatrész-beszállítóik számára” – mondta Milani. „Nagy várakozással tölt el minket, hogy új koncepciónkat és innovatív marketing erőforrásainkat Milánó-szerte elérhetővé tettük a vállalkozások számára, melyet hamarosan Európa további piacai fognak követni.”
A Champion kibővített kínálatáról, illetve a termékbevezető kampányról további részleteket a weboldalon, illetve helyi forgalmazójától vagy Federal-Mogul Motorparts képviselőjétől tudhat meg.
Lantai József