?Bárki, aki képes kezelni a Windows-t, VoIP szolgáltatóvá válhat?
3 perc olvasás
A BT bejelentette új szolgáltatását, mely lehetõvé teszi, hogy az internetszolgáltatók és a kábelszolgáltatók azonnal és könnyen nyújthassanak VoIP (internet-alapú hangátviteli) szolgáltatást ügyfeleiknek.
A BT bejelentette új szolgáltatását, mely lehetõvé teszi, hogy az internetszolgáltatók és a kábelszolgáltatók azonnal és könnyen nyújthassanak VoIP (internet-alapú hangátviteli) szolgáltatást ügyfeleiknek.
A BT IP Voice Managed Service névre keresztelt megoldással a szolgáltatók egyik napról a másikra léphetnek be a hangátviteli piacra anélkül, hogy óriási költségeket vállalva újabb IT és hálózati infrastruktúrát kellene kiépíteniük.
A BT redundáns, globális IP hálózatát használva a szolgáltatás amellett, hogy megbízható és biztonságos, rugalmas árképzéssel segíti az új piacra lépõk megjelenését. ?Az IP Voice Managed Service ?instant" szolgáltatás: az ügyfél azonnal VoIP szolgáltatóvá válhat különösebb befektetés és speciális technológiai ismeretek nélkül – mondta el Karsten Lereuth, a BT Global Telecom Markets elnöke. – Arra törekedtünk, hogy a szolgáltatás nagyon egyszerû legyen. Nem túlzás, hogy bárki, aki képes kezelni a Windows-t, megbirkózik a VoIP szolgáltatás beállításával is. A teljes megoldáscsomagot Microsoft alapokra építettük, így az új belépõk, és az új generációra váltó piaci szereplõk is könnyen, zökkenõmentesen vehetik igénybe a szolgáltatást."
Karsten Lereuth hozzátette: ?A telekommunikáció fejlõdésével a szolgáltatók számára a legnagyobb kihívás a mûködési költségek csökkentése mellett az új generációs megoldások alkalmazása, mert ezek rendszerint nagy befektetést igényelnek, és a szolgáltatók nem lehetnek biztosak a megtérülésben. A BT szolgáltatásával az új generációs hálózat minden elõnyét élvezhetik, anélkül, hogy üzleti kockázatot vállalnának."
Az IP Voice Managed Service egyik elsõ tesztelõje a németországi MEDIAN Telecom. Stefan Voigt üzemeltetési igazgató elmondta: ?A fejlesztések során a BT odafigyelt az ügyfelek észrevételeire, így a szolgáltatás valós piaci igényt elégít ki. Az IP Voice Managed Service segítségével lépést tudunk tartani a fejlõdõ technológiával, amire önerõbõl képtelenek lennénk."
A rendszer több biztonsági réteget alkalmaz a VoIP tûzfaltól kezdve az úgynevezett munkafolyamat-háttérvezérlõkig. Az egyszerû, webes beállító oldal az ügyfél számára egyszerûvé teszi nem csak a szolgáltatás technikai, hanem pénzügyi vonatkozásainak nyomon követését is.. Az IP Voice Managed Service szolgáltatás a BT 21C szolgáltatáscsomagjának része, mely a távközlési- és adatszolgáltatóknak kínál új generációs megoldásokat.