Boot Düsseldorf: Beachworld – képriport
2 perc olvasásKorábban említettük, hogy a Boot Düsseldorf jópár részét az irányított káosz jellemzi. A búvárfelszerelések és utazások pavilonja mellett ilyen a surf paradicsom, a Beachworld, ami szokás szerint a 2-es pavilon, és a mellette levo 1-es és 3-as egyes részei.
Korábban említettük, hogy a Boot Düsseldorf jópár részét az irányított káosz jellemzi. A búvárfelszerelések és utazások pavilonja mellett ilyen a surf paradicsom, a Beachworld, ami szokás szerint a 2-es pavilon, és a mellette levo 1-es és 3-as egyes részei.
Magyarországon a szükséges erőnlét, ügyesség, no meg a pénzigény miatt nem népszerű. Ugyanakkor Németország és Ausztriában egyes gimnáziumokban, iskolákban mód van arra, hogy rendes testnevelés keretében szörfozzenek. Így ott a népszerűsége a minalunk tapasztalthoz kpoes össze sem mérhető.
Az idei évben is népszerű volt két bemutató. Az egyik egy surmedence, ahol a szükséges vízéramlést mesterségesen állították elő, a másik pedig egy mechanikus surf szimulator, amiket midnig nagy tömeg bámult, lesve a bemutató surfösök ügyességét. A száraz surfszimulátort pedig a közönség szokás szerint próbálgatta, mások meg nevettek embertársaik esetleges ügyetlenségén. Mint az életben: egy csinálja, a többi bámulja. Egy két kép erejéig átlatogatunk a szomszédos Segel worldbe azaz a kisvizi vitorlások, minihajók kiállítására is. Ezt jellemzi talán a leglanyhább érdeklődés, hiszen itt évek óta minden változatlan és ilyet általában nem egy évre vesz valaki…
A surfosok vilaga hasonló a búvárokéhoz annyiban hogy itt a felszerelés jósága mellett a divat is diktál. A szörfdeszka és a vitorla, szörfruha márkája és jósága mellet nagy súllya esik az is latba mennyire divatos. Éppen ezért a tehetősebb és nem tehetősebb polgárok ennek alapján is cserélik. Éppen ezért itt is a váráslási düh jellemző. A tömeg hömpölyög a standok között, ahol jórészt minden egymásra hányva mint a zsibvásárban. És vásárol.Idén sincsen semmi hatással a recesszió erre sem. Még….