BTH-Michelin kooperáció
2 perc olvasásA BTH Kht. közreműködésével készült el a Michelin úti kalauzok sorozatának „Main Cities of Europe 2008" című kiadványa. A Michelin útikönyvét elsősorban üzleti utazóknak és a városlátogatásokért rajongó turistáknak ajánlja. A most megjelent kiadvány 20 ország 41 városát – köztük Budapest kínálatát- mutatja be egy-egy rövid áttekintéssel, kulturális, és közérdekű információkkal, valamint konkrét éttermi és szállodai ajánlókkal.
A BTH Kht. közreműködésével készült el a Michelin úti kalauzok sorozatának „Main Cities of Europe 2008" című kiadványa. A Michelin útikönyvét elsősorban üzleti utazóknak és a városlátogatásokért rajongó turistáknak ajánlja. A most megjelent kiadvány 20 ország 41 városát – köztük Budapest kínálatát- mutatja be egy-egy rövid áttekintéssel, kulturális, és közérdekű információkkal, valamint konkrét éttermi és szállodai ajánlókkal.
A Michelin munkatársai minden várost személyesen keresnek fel és saját benyomásuk alapján értékelik a kiválasztott szolgáltatások minőségét. Budapest esetében 26 szálloda és 19 étterem került be a kiadványba. A nagynevű nemzetközi kiadóvállalat rendszeres kapcsolatban áll a BTH Kht.-val, a fővárosi turisztikai marketing szervezet segíti a küldöttek helyszínválasztásait, felhívja a figyelmet az újdonságokra, és minden évben a delegált tag részére budapesti városnézést is biztosít.
A BTH Kht. a saját gondozásban megjelenő turistainformációs kiadványokon túl igen nagy hangsúlyt fektet a fővárost bemutató útkönyvek tartalmára, ezért az ún. BudapeStudy program keretében rendszeres szakmai kapcsolatot ápol Európa legjelentősebb kiadóival.