EuroAstra

Budapestet ajánlja a francia légitársaság fedélzeti magazinja

 Az Air France Budapest reklámjaAz Air France Budapest reklámja

A havonta 500.000 példányban megjelenő angol-francia nyelvű, több mint 200 oldalas Air France magazin, márciusban 15 színes oldalban mutatja be Budapestet, egy remek hétvégi úti célként, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. BudapeStudy programja eredményeképpen.

 Az Air France Budapest reklámjaAz Air France Budapest reklámja

A havonta 500.000 példányban megjelenő angol-francia nyelvű, több mint 200 oldalas Air France magazin, márciusban 15 színes oldalban mutatja be Budapestet, egy remek hétvégi úti célként, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. BudapeStudy programja eredményeképpen.

 A budapesti 2 napos tartózkodásra kiemelten ajánlja a pihentető gyógyfürdőket, nappali és éjszakai programként egyaránt, sétaútvonalat az Andrássy úton, a zsidó negyed értékeit, látnivalóit és programlehetőségeit, valamint kiváló budapesti kávéházakat és éttermeket. Szó esik építészetről, kultúráról valamint könnyed esti szórakozási lehetőségekről. A magazin megtalálható az Air France-KLM minden járatán, amely 2006/2007-es évben 240 desztinációba, több mint 73 millió utassal repült.

A BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. tavaly ősszel látta vendégül a fedélzeti magazin újságíróját és fotósát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük