Cseles multi vagy csaló multi? BRAND de kinek az értéke?
2 perc olvasásA témával bővebben a LinkedIn-en foglalkozom.https://www.linkedin.com/posts/zpetrasovits_brand-brandcriminal-fakemulti-activity-6780030521117429760-E9Be
A témával bővebben a LinkedIn-en foglalkozom.https://www.linkedin.com/posts/zpetrasovits_brand-brandcriminal-fakemulti-activity-6780030521117429760-E9Be
Cseles multi vagy csaló multi? BRAND de kinek az értéke?
A kérdés azoknak ismert akik más márkáját nulláról behozták Magyarországra és aztán a nemzetközi multi anyagi támogatása nélkül BRAND-et csináltak a termékből 5-10 kemény és küzdelmes év alatt.
Aztán a MULTI felébredt, rájött a piac kell vagy a versenytársa megvette szőröstől-bőröstől az egész európai vagy világ piacon.
A magyart meg? Hát ki akarta dobni piaci ráon az üzletből!
Végül is: a MULTI szedi a márka pénzt. Elvár követelményeket. Aztán kiderül a követelményben hazudott, / meg sok másban is/ a világmárka meg ott áll, hogy fölfelé fut mások által /már akik megfizetik és értékelik a magyarok munkáját/ vagy lefelé és leéértékelődik a világ minden szegletében, mert kiderül egy valójában gerinctelen tetű banda.
A magyar emberek pénze, munkája és egy évtizeden át ismeretlen márka viadala: ki győzhet? A becsületes munka? A csaló multi?
Hol az a bizonyos magyar igazság vagy győzzön a gazság?
Ki az aki járt már így? Ki az aki legyőzött már MULTI-t?
#brandcriminal #fakemulti #fakebrand #cselesmulti #csalomulti