Cseles multi vagy csaló multi? BRAND de kinek az értéke?

A kérdés azoknak ismert akik más márkáját nulláról behozták Magyarországra és aztán a nemzetközi multi anyagi támogatása nélkül BRAND-et csináltak a termékből 5-10 kemény és küzdelmes év alatt.

Aztán a MULTI felébredt, rájött a piac kell vagy a versenytársa megvette szőröstől-bőröstől az egész európai vagy világ piacon.
A magyart meg? Hát ki akarta dobni piaci ráon az üzletből!

Végül is: a MULTI szedi a márka pénzt. Elvár követelményeket. Aztán kiderül a követelményben hazudott, / meg sok másban is/ a világmárka meg ott áll, hogy fölfelé fut mások által /már akik megfizetik és értékelik a magyarok munkáját/ vagy lefelé és leéértékelődik a világ minden szegletében, mert kiderül egy valójában gerinctelen tetű banda.

A magyar emberek pénze, munkája és egy évtizeden át ismeretlen márka viadala: ki győzhet? A becsületes munka? A csaló multi?

Hol az a bizonyos magyar igazság vagy győzzön a gazság?

Ki az aki járt már így? Ki az aki legyőzött már MULTI-t?

#brandcriminal #fakemulti #fakebrand #cselesmulti #csalomulti