EuroAstra

EGY HÓNAPPAL TOVÁBB TART A BUDAPEST ADVENTURE NYÁRI KAMPÁNY

 

budadv.thumbnailA BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt. és a Budapest Airport Zrt. a június elsejétől futó Budapest Adventure nyári kampány meghosszabbítása mellett döntött. A döntés értelmében a gazdasági válság hatásainak ellensúlyozása és a budapesti vendégforgalom élénkítése érdekében elindított kampány keretében, egészen 2009. szeptember 30-ig foglalhatják le utazásukat a budapesti kulturális kalandokra vágyó külföldiek.

 

budadv.thumbnailA BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt. és a Budapest Airport Zrt. a június elsejétől futó Budapest Adventure nyári kampány meghosszabbítása mellett döntött. A döntés értelmében a gazdasági válság hatásainak ellensúlyozása és a budapesti vendégforgalom élénkítése érdekében elindított kampány keretében, egészen 2009. szeptember 30-ig foglalhatják le utazásukat a budapesti kulturális kalandokra vágyó külföldiek.

A Budapestet mint turisztikai desztinációt népszerűsítő, külföldi piacokat célzó kampány weboldalán, a http://www.budapestadventure.com/ -on az elmúlt két hónapban összesen 75.000 látogatót regisztráltak, ami várakozáson felüli eredmény. Tekintettel arra, hogy a sikeres marketingakcióknak köszönhetően a honlap – így Budapest mint pezsgő kulturális úti cél – iránti érdeklődés továbbra is növekvő tendenciát mutat, Fekete László, a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője és Szűcs Balázs, az MT Zrt.  marketingigazgatója javaslatot tettek a kampányidőszak meghosszabbítására, amellyel a kampányban részt vevő Szervezetek is egyetértettek a legutóbbi találkozójuk alkalmával. A szervezők ezzel szeretnék tovább ösztönözni a foglalásokat és elősegíteni a budapesti vendégéjszaka-szám növelését.

A döntés értelmében a http://www.budapestadventure.com/ oldalon az előzetesen meghirdetett augusztus 31. helyett egészen szeptember 30-ig foglalhatják le az érdeklődők repülőjegyüket és szállásukat. Mint arról korábban beszámoltunk, az oldal a kampány után is fennmarad, folyamatosan frissül, és lehetőséget teremt a jövőben további szakmai összefogáson alapuló akciók, kampányok kommunikálására.

A Budapest Adventure kampány keretében eddig megvalósult marketingakciókról a http://itthon.hu/szakmai-oldalak/beszamolok/budapest-adventure linkre kattintva elérhető összefoglalóban olvashatnak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük