Egymást segítik az állásportálok
Bővítette együttműködését az online álláspiac két fontos szereplője. Az új megállapodás értelmében a Workania és a Jobinfo kiemelt partnerek lettek. A felek bíznak benne, hogy ezzel elérhetőbbé teszik az álláskeresők számára a piacon található álláshirdetéseket. Az együttműködés mindkét oldal érdeke, hiszen nem konkurálnak egymással.
Bővítette együttműködését az online álláspiac két fontos szereplője. Az új megállapodás értelmében a Workania és a Jobinfo kiemelt partnerek lettek. A felek bíznak benne, hogy ezzel elérhetőbbé teszik az álláskeresők számára a piacon található álláshirdetéseket. Az együttműködés mindkét oldal érdeke, hiszen nem konkurálnak egymással.
A két portál 2009 novembere óta működik együtt, de csak január 1-től jelennek meg a Workania.hu hirdetései a Jobinfo.hu adatbázisában az első, kiemelt helyen.
„Célunk, hogy minél láthatóbbak és hatékonyabbak legyenek az állásajánlataink, hiszen a mai nehéz munkaerőpiaci helyzetben fontos, hogy az álláskeresők minél több helyen megtalálják a releváns pozíciókat. A Jobinfón megjelenő hirdetéseknek köszönhetően pedig több emberhez jutnak el az állásajánlatok, aminek pedig a nálunk hirdető ügyfelek is örülnek." – vázolta a megállapodás pozitívumait Fodor Krisztián, a Workania újonnan kinevezett Country Manager-e.
A megállapodással az ország két jelentős médiacége is tovább bővítette az évek óta tartó partneri kapcsolatát: a Workania ugyanis a győri székhelyű Lapcom kiadó, míg a Jobinfo az online marketing területén működő Hírek Média portfóliójába tartozik.
A két weboldal valóban nem konkurencia, hiszen a Jobinfo Magyarország legnagyobb állásaggregátora, amely a vezető állásportálok hirdetéseit gyűjtőportálként tereli egy helyre. Az álláskeresőknek így nem kell a sok állásportált egyenként átböngésznie.
„Állásaggregátorként elkötelezettek vagyunk a tekintetben, hogy a magyar online álláspiac összes meghatározó szereplőjének kínálatát egy helyen jelenítsük meg. Örömmel tölt el bennünket, hogy a Workania már a hazai jelenlétének kezdete óta fontos partnereink közé tartozik.– nyilatkozta Kristók Balázs, a Jobinfo.hu üzletág igazgatója.
A Workania.hu 2006-ban jelent meg az internetes álláspiac hazai mezőnyében, s napi 60 ezres látogatottságával mára a piac egyik meghatározó szereplőjévé vált. Az oldal legnagyobb hirdetőinek állásajánlatai az új együttműködésnek köszönhetően ezután már a Jobinfo adatbázisában is megjelennek.