2024.december.22. vasárnap.

EUROASTRA – az Internet Magazin

Független válaszkeresők és oknyomozók írásai

Együtt erősebbek vagyunk – Az Adhoc.Support fogyasztói érdekérvényesítő közösség

5 perc olvasás
Egy hatalmas pofon amikor kiderül, hogy a megvásárolt termék hibás. A reklamáció intézése során tapasztaltak alapján hiába érezzük, hogy a hiba amit tapasztaltunk másoknál is meg lehet. Még is mi történik ilyenkor? Sokak annyiban hagyják, pedig mostantól nem kell: a közösségi panaszkodás térhódításával szembesít bennünket az Egyesült Királyságban indult fogyasztói érdekérvényesítő közösség. Egy panasz nem panasz, több panasz hatalom: még több? Az már erő, az erő érték, a tudás birtokában a gyártó meggyőzhető. A meggyőzéshez más sem kell mint a sok panasz, ami hatására a gyártó vagy hallgat az okos szóra vagy egy eljárásban magára húzhatja a közösség erejét. Vita nincs, a számok és a tények erősek: pontosan így fogalmazhatjuk meg azt, ahogyan az Adhoc.Support a közösségi érdekérvényesítés során eljár.
adhoc.support közösségi érdekérvényesítés

A fogyasztói kereskedelmi jogok piacán, számos név jelent meg az elmúlt évtizedek során. Az egyesületi és közhasznú társaságok formájában már létrejött fogyasztói jogokat védő, képviselők, üzleti alapon működnek. Jellemzően autodidakta módon, de egyre több szakirányú jogi végzettségű jogász és ügyvéd közreműködésével. Az Európai Unióban a fogyasztóvédelemben az egységes panaszkezelés metodikáját már egy érdemben megfogalmazott jelmondat köré gyűjtik. A közös jelmondat: a közösségi érdekérvényesítés.  Az Európai Unió országai számára 2024. decemberig kell megalkotni az un. közösségi panaszkezelés és közösségi érdekérvényesítés rendszerét. Benne a magyar közmondásban is megfogalmazott: sok lúd, disznót győz jelmondat minden tartalmi elelmével. Lássuk, hogyan is képzeli el ezt a megoldást a kifejezetten a közös erőre és közösségre alapozó és az Egyesült Királyság után Magyarországon is üzemelő Adhoc.Support fogyasztói érdekérvényesítő közösség csapata.

Együtt erősebbek vagyunk – Az Adhoc.Support fogyasztói érdekérvényesítő közösség 

Az Adhoc.Support csapata kérdéseinkre emailben küldték meg alábbi válaszukat: a panaszok és a fogyasztói elégedetlenség egy elkerülhetetlen része a kereskedelemnek, de néha a kicsi egyéni panaszok összegyűlnek, és egy nagyobb, tömeges problémává válnak. Az elmúlt években számos olyan eset volt, amikor egy gyártó tömegek által észlelt hibákat tagadott, és csak az interneten keresztül összekapcsolódó fogyasztók közössége képes volt rákényszeríteni a vállalatokat a problémák kezelésére.

Az Adhoc.Support érdekérvényesítő közösség a fogyasztói panaszkezelés egy új megközelítését kínálja, amely a közösség erejére és az internet határtalan kapcsolódási lehetőségeire épít. A közösség célja, hogy a fogyasztók összefogjanak, és együtt lépjenek fel a hibás termékek és szolgáltatások ellen, valamint érvényesítsék érdekeiket a gyártók és szolgáltatók felé.

youtube player

Az Adhoc.Support folyamatosan bővülő adatbázist hozott létre, amelyben a panaszokat térben, időben, gyártókra, márkákra, gyártelepekre és akár a műszakra is lebontva tárolják. Ez az adatbázis lehetővé teszi a közösség számára, hogy jobban megértse és kezelje a kereskedelmi panaszokat, és segítsen a fogyasztóknak érdekeik érvényesítésében.

A közösség tagjai bárhonnan és bármikor beküldhetik panaszaikat az Adhoc.Support rendszerébe. Minél több panasz érkezik, annál nagyobb az esély a hatékony és sikeres fogyasztói panaszkezelésre.

Az Adhoc.Support érdekérvényesítő közösség célja a békés, gyors és hatékony problémamegoldás, amely minden érintett érdekeit figyelembe veszi. A közösség által összegyűjtött információk segíthetnek a gyártóknak és szolgáltatóknak javítani termékeik és szolgáltatásaik minőségét, és ennek köszönhetően a fogyasztók jobb élményben részesülhetnek.

adhoc.support

Az Adhoc.Support érdekérvényesítő közösség a jövőben is azon dolgozik, hogy a fogyasztók számára egyre hatékonyabb és eredményesebb módszereket nyújtson a panaszkezelés területén. A közösség tagjai számára egy platformot biztosítunk, ahol egymással könnyen megoszthatják tapasztalataikat, tanácsokat adhatnak és segítséget nyújthatnak egymásnak. Mindeközben közösségünk szakemberei és szakértői is folyamatosan képezik magukat, hogy a legjobb módszerekkel és eszközökkel segítsék a fogyasztókat.

Az Adhoc.Support közösség célja, hogy felhívja a figyelmet a fogyasztói jogok és érdekek fontosságára, és segítse azok érvényesítését. Ezáltal elősegíthető, hogy a vállalkozások és a fogyasztók közötti kapcsolat alapja a bizalom, az őszinteség és a tisztesség legyen.

A közösség továbbá célul tűzte ki, hogy a fogyasztók számára olyan információkat nyújtson, amelyek segítségével jobban megismerhetik saját jogait és kötelezettségeit. Így a fogyasztók képesek lesznek maguk is hatékonyabban fellépni a problémás ügyekben, és a jogsértésekkel szemben.

Az Adhoc.Support közösség a fogyasztói panaszkezelés területén elért sikereinek és tapasztalatainak alapján további projekteket és kezdeményezéseket is tervez a jövőben. Az új projektek célja egyrészt a fogyasztói jogok és érdekek védelmének erősítése, másrészt az ilyen jellegű ügyekben való közvetítés és segítségnyújtás hatékonyságának növelése.

Csatlakozz te is az Adhoc.Support érdekérvényesítő közösséghez, és légy részese ennek a folyamatosan fejlődő, a fogyasztók érdekeit szem előtt tartó mozgalomnak. Ne hagyd, hogy a panaszaid és problémáid megoldatlanul maradjanak, mert együtt erősebbek vagyunk, és együtt könnyebben érhetjük el céljainkat. Lépj velünk a fogyasztói panaszkezelés új korszakába, és tegyük együtt a világot igazságosabbá és jobbá mindannyiunk számára!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Alapította : Pósvári Sándor - 1973. Powered by WebshopCompany Ltd. Uk Copyright © All rights reserved. 2025©