EuroAstra

Elindult a nevezés az Euro Effies-re

2012. január 11-től lehet jelentkezni a 2012-es Euro Effies-re, az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (EACA) reklámhatékonysági versenyére, amelyen egy új kategória is debütál. A pályázatokat április 27-én délután háromig várják a szervezők.

2012. január 11-től lehet jelentkezni a 2012-es Euro Effies-re, az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (EACA) reklámhatékonysági versenyére, amelyen egy új kategória is debütál. A pályázatokat április 27-én délután háromig várják a szervezők.

Elrajtolt a nevezés a 2012-es Euro Effies-re, amire a megszokott feltételekkel lehet nevezni, vagyis: olyan kreatív kampányokkal, amelyek a 2011-es évben legalább két európai országban futottak. A nevezés minden ügynökség számára nyitott, akár tagjai az EACA-nak, akár nem.

 Az idei évben eggyel több kategóriában versenyeznek a kampányok, hiszen az eddig is meglévő Egészség és szabadidő mellett idén már a Gyógyszerészeti kategóriában is lehet nevezni. Előbbibe a vény nélkül, utóbbiba a csak receptre kapható gyógyszerekkel, gyógyhatású készítményekkel kapcsolatos kampányokkal jelentkezhetnek az ügynökségek.

 Az elbírálás két körben történik majd, az első fordulóban szigorúan a hatékonyságra koncentrálnak, míg a shortlistre jutó kampányok esetében, a második fordulóban a hatékonyság mellett 20 százalékban a kreativitás is szempont lesz.

 A győztesek kihirdetése, és a díjátadó ceremónia szeptember 19-én lesz Brüsszelben, ezzel zárul majd az idei Euro Effies. A leghatékonyabb kampányok és a győztes ügynökségek listája szeptember 20-tól a verseny honlapján, a www.euro-effie.com oldalon is megtekinthető lesz.

A verseny hivatalos hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a MAKSZ.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük