Első összevont ügynökségi tender a Ringier-től – Központi marketing, központi marketing-kommunikáció a médiavállalatnál
Az Ogilvy csoport Redworks divíziója nyerte a Ringier Kiadó év végi, meghívásos tenderét, mely a Blikk, Blikk Nők, hot! magazin és a Nemzeti Sport 2013-as ATL-kommunikációjára írtak ki.
Az Ogilvy csoport Redworks divíziója nyerte a Ringier Kiadó év végi, meghívásos tenderét, mely a Blikk, Blikk Nők, hot! magazin és a Nemzeti Sport 2013-as ATL-kommunikációjára írtak ki.
A Ringier először választott közös ügynökséget a négy fő márkájára. A cég zászlóshajó termékei számára kommunikációs tendert írt ki, amelyre egy, közös kreatív ügynökséget keresett. A tender a Blikk, a hot!, a Blikk Nők és a Nemzeti Sport print termékek 2013-as fő kampányaira vonatkozik.
A Ringier 2012 májusában vonta össze marketing osztályait és nevezett ki központi marketing és üzletfejlesztési igazgatót, Domán Éva személyében: „Az első összevont ügynökségi tender a Ringier fő márkáira szerves része a kiadó összevont marketing-osztály stratégiájának. Az elmúlt fél évben már összehangoltuk a marketing aktivitásainkat, megtapasztaltuk az együttgondolkozás előnyeit.
Ezt megerősítendő egy olyan közös ügynökséget kerestük, akivel még jobban ki tudjuk használni a közös munka előnyeit, ugyanakkor külön-külön is értik és érzik a márkáinkat." – mondta el a marketing igazgató.
A 10 meghívott ügynökségből 6 indult el a tenderen, az első körös prezentáció után 2 ügynökség maradt versenyben. Második alkalommal a négy újság főszerkesztője bírálta el az anyagokat és végül az Ogilvy Redworks divíziója bizonyult a legjobbnak.
Korábban a Blikk a Carbon ügynökséggel dolgozott, akik szintén részt vettek a tenderen.Az ügynökség 4 évig, a lap 2008-as re-launch-ától kezdve működött együtt a Blikk csoporttal. A cég vezetése elégedett volt a közös munkával: a megnövekedett eladások és a kutatási eredmények is a közös munka sikerességét igazolták.
Mindemellett a Kiadó úgy döntött, hogy egy új együttműködés keretében, új hangnemben újítja meg vezértermékeinek hirdetéseit.
A Blikk, Blikk Nők, hot! és Nemzeti Sport kommunikációja célcsoportban, stílusban és arculatban is eltér. A közös munka már januárban kezdetét veszi, hiszen a 2 napilap és 2 hetilap egész évben aktív kommunikációt folytat.