EuroAstra

Értéket vásárol, aki magyar terméket vesz!

kaiser.thumbnailKutatások sora bizonyítja, hogy azonos minőségű termékek közül a vásárló szívesen dönt a magyar termék mellett. Még biztosabb az áru sikere, ha annak fogyasztói ára, közvetített értéke és márkaélménye is elfogadható a fogyasztó számára. Ugyanakkor az is tény, hogy a polc előtt állva a vevő nehezen tudja beazonosítani, hogy mely termék a valóban magyar.

 

  spacer

kaiser.thumbnailKutatások sora bizonyítja, hogy azonos minőségű termékek közül a vásárló szívesen dönt a magyar termék mellett. Még biztosabb az áru sikere, ha annak fogyasztói ára, közvetített értéke és márkaélménye is elfogadható a fogyasztó számára. Ugyanakkor az is tény, hogy a polc előtt állva a vevő nehezen tudja beazonosítani, hogy mely termék a valóban magyar.

 

  spacer
   Az idén 20 esztendős, 100 százalékban magyar tulajdonú, Magyarországon gyártott húsipari termékeket forgalmazó Kaiser Food Élelmiszer-ipari Kft. 2010-ben is a minőségi magyar termékek fogyasztásának ösztönzésére kíván nagy hangsúlyt helyezni.

A Kaiser Food Kft. javasolja, hogy a magyar termékek gyártói önállóan vagy széles körű összefogással kommunikálják termékeik magyar jellegét, és tegyék egyértelművé a fogyasztók számára, hogy az adott termék hazai eredetű!

A Kaiser Food Kft. egyúttal határozottan kéri a felelős döntéshozókat, hogy törvénnyel, jogszabállyal állapítsák meg azokat a feltételeket, amelyek segítik a magyar termék beazonosíthatóságát, és megvédik a magyar terméket a silány minőségű, piac és imidzsromboló árukkal szemben. A Kaiser Food Kft. felszólítja a döntéshozókat arra, hogy támogassák a magyar gyártókat, és ösztönözzék a termékek hazai előállítását.

2009 tavaszán a Kaiser 120 ezer termékhez kokárdát adott ajándékként: a vásárlók többsége megértette az üzenet lényegét, és nagy örömmel fogadta az ajándékot. Ezért a vállalkozás úgy döntött, ez évben megnöveli az ajándék kokárdák számát és már 140 ezer darabot ad a Kaiser Eredeti Magyar szeletelt termékei mellé.

A két évtizede alapított Kaiser márka nem csak azért vált erőssé, mert magyar. A kiváló minőség, a tetszetős és magyaros ízvilág, az igényes csomagolás, az ötletes kampányok, az innovációk vezettek a Kaiser márka mai értékrendjének kialakulásához. A vásárlók részére a húsipari cég magyarsága még több érvet jelenthet döntéseikben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük