2025.július.10. csütörtök.

EuroAstra

Az igazi életjel kapcsolatot teremt, közösséget hoz létre - ahogyan a tanítványokkal is ez történt a parton izzó parázs, a hal és a kenyér, de legfőképpen a Feltámadott Úr Jézus jelenléte révén. Már a tengeren odavonzotta a halászok tekintetét, sőt őket magukat is.

 

 

A globalizáció és az információs kor körülményeihez való adaptáció tudatossági fokát mutatja, hogy a cégek milyen jellegű és minőségű honlapot tartanak fenn, és milyen gyakran, milyen tartalmakkal töltik fel azt. A Publicus Research által a Pont ez Holding Kft. megrendelésére készített kutatás anyagaiból képet kapunk (többek között) a hazai KKV szektor szereplőinek internetes jelenlétéről.

 

50+... A tini korosztálynak már „öregek", az idősek szerint viszont még előttük az élet. Akkor valójában kik ők, kik alkotják az 50 feletti, ezüst generációt? Milyen fogyasztási szokások jellemzik őket? Mit olvasnak, mit hallgatnak, mit néznek? Szoktak vajon „shoppingolni", vagy „nagybevásárolni", mire költik leginkább a pénzüket, és vajon mire spórolnak? - Többek között ezekre a kérdésekre is választ...