Félidõben a Budapest-kampány a fedélzeti magazinokban
1 perc olvasásA Magyar Turizmus Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport által áprilisban közösen indított fedélzeti magazin hirdetési kampány az elsõ visszajelzések szerint igen népszerû az utazók körében.
A Magyar Turizmus Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport által áprilisban közösen indított fedélzeti magazin hirdetési kampány az elsõ visszajelzések szerint igen népszerû az utazók körében.
A jelentõs fapados légitársaságok – a Wizz Air, az Easy Jet és a Sky Europe– magazinjaiban április és július között, összesen öt alkalommal megjelenõ duplaoldalas hirdetés egy kivehetõ Budapest-képeslapot is tartalmaz. Az ötlet bevált, hiszen amellett, hogy a speciális kialakításnak köszönhetõen a magazinok rögtön a hirdetési oldalnál nyílnak ki, a beragasztott képeslapok is szépen fogynak a fedélzeti magazinokból. A képeslapokat emlékként megtarthatják, vagy Budapestre érkezve feladhatják az utazók.
Az elõzetes számítások alapján a közös kampánnyal összesen közel 7,5 millió embert érnek el. Az akció a legfontosabb küldõpiacok – Franciaország, Németország, Olaszország, Svédország és Nagy-Britannia- közönségét célozza meg.