www.budapestinfo.huA Magyar Turizmus Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport által áprilisban közösen indított fedélzeti magazin hirdetési kampány az elsõ visszajelzések szerint igen népszerû az utazók körében.

 www.budapestinfo.huA Magyar Turizmus Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport által áprilisban közösen indított fedélzeti magazin hirdetési kampány az elsõ visszajelzések szerint igen népszerû az utazók körében.

 

A jelentõs fapados légitársaságok – a Wizz Air, az Easy Jet és a Sky Europemagazinjaiban április és július között, összesen öt alkalommal megjelenõ duplaoldalas hirdetés egy kivehetõ Budapest-képeslapot is tartalmaz. Az ötlet bevált, hiszen amellett, hogy a speciális kialakításnak köszönhetõen a magazinok rögtön a hirdetési oldalnál nyílnak ki, a beragasztott képeslapok is szépen fogynak a fedélzeti magazinokból. A képeslapokat emlékként megtarthatják, vagy Budapestre érkezve feladhatják az utazók.

Az elõzetes számítások alapján a közös kampánnyal összesen közel 7,5 millió embert érnek el. Az akció a legfontosabb küldõpiacok – Franciaország, Németország, Olaszország, Svédország és Nagy-Britannia- közönségét célozza meg.

www.budapestinfo.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük