Fogyasztásra kész saláták, szendvicsek, wrapek és pizzák is szerepelnek a Tesco új sajátmárkás termékei között. A természetes alapanyagok felhasználásával készülő, mesterséges adalékanyagokat nem tartalmazó készétel kínálatot a közép-európai piacon vezették be. A kínálatban a cseh, lengyel, szlovák és magyar vásárlók hagyományos érlelésű magyar szalámit tartalmazó szendvicsek közül is választhatnak.

A Tesco beszállítóival közösen fejlesztette ki a júniusban bevezetett új, tartósítószer- és adalékanyagmentes termékcsaládját, amely hatféle bagettből, kétféle wrapből, salátákból, pizzákból és szendvicsekből áll. Utóbbiakhoz Magyarországon készülő, hagyományos érlelésű szalámit is használnak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük