FullView kijelzős okostelefonokkal erősít az Alcatel az MWC-n
6 perc olvasásMegújult portfólióval jelentkezett a TCL az idei MWC-n: modernizált okostelefonjaival az Alcatel a világ első márkája, amely minden szériájában a lebilincselő 18:9-es képarányú kijelzők élményét nyújtja. Az egész termékcsalád a prémium márkák tulajdonságait idéző Face Key arcfelismerő funkcióval rendelkezik, az új kamerafunkciók pedig több lehetőséget adnak a felhasználóknak az emlékezetes pillanatok megörökítéséhez.
Az Alcatel 18:9-es FullView kijelzői nagyobb képernyőfelületet biztosítanak, mely több lehetőséget kínál böngészéskor, a barátokkal és szeretteinkkel való kapcsolattartáskor, a legújabb hírek átfutásakor vagy a videók megtekintésekor, amely szinte moziszerű élménnyel ér fel. A 18:9-es FullView kijelzők a TCL Multimedia anyavállalat díjnyertes televíziós technológiáját alkalmazzák, valamint keskenyebbek, ezáltal kisebbek, könnyebben tarthatóak és kézbeillőbbek a hasonló méretű kijelzőkkel rendelkező készülékekkel szemben.
,,Az Alcatel közel 20 éve biztosít prémium mobiltechnológiás szolgáltatásokat, melyeket a világ minden pontján elérhetővé tesz a fogyasztók számára.” – mondta el Christian Gatti, a TCL Communication alelnöke, az Alcatel üzletág elnöke. ,,Teljesen új irányú elképzeléseink bemutatásakor szem előtt tartottuk, hogy milyen lehet egy megfizethető áru okostelefon-portfolió, mely a még gazdagabb felhasználói élmények mellett a vezető márkák stílusvonásait is biztosítja vevőink számára a világ minden pontján.” A TCL az Alcatel készülékek biztonságáról is gondoskodik: minimum negyedévente felajánlja az Android biztonsági frissítéseit a legnépszerűbb okostelefonokon, beleértve az új 2018-as termékvonalat.
SIMGANIC: Az Alcatel víziója az egyszerű, természetes ipari designról
,,A termékportfóliónk fejlesztéséhez újra kellett gondolnunk okostelefonjaink dizájnját annak érdekében, hogy a felhasználói interakciók sokkal természetesebbnek érződjenek.” – mondta Hagen Fendler, a TCL Communication vezető formatervezője. ,,Most bemutatott okostelefonjainkkal leplezzük le új dizájnfilozófiánkat, a SIMGANIC-ot. Hisszük, hogy a letisztult dizájnnak találkoznia kell a természetes formai elemekkel, ikonikus és részletgazdag stílust eredményezve cégünk, valamint egész portfoliónk számára.” A SIMGANIC dizájnnyelve látható és érezhető az Alcatel új 5-ös, 3-as és 1-es szériás okostelefonjain is. Néhány további tudnivaló az egyes szériákról:
ALCATEL 5 SZÉRIA
Az Alcatel 5, 5.7 hüvelykes 18:9-es FullView képernyővel, prémium szálcsiszolt unibody dizájnnal, Octa-Core processzorral és a töltési időt felére csökkentő gyors töltéssel igazodik a mindennapokhoz. A social media szerelmeseinek egyedi újdonságokat nyújt a dupla elülső kamera, mely 120 fokos, szuperszéles szögével és LED vakujával garantálja a tökéletes csoportképeket, hiszen háromszor annyit vesz fel, mint egy átlagos szelfi. Az intelligens kamera kettőnél több arc érzékelésekor automatikusan átvált portréról szuperszéles módra.
Az Alcatel 5 Social Mode képszerkesztője sokkal szórakoztatóbbá és hatékonyabbá teszi a fényképezést. A Social Square opcióval a képernyő felén előnézetben láthatjuk a nemrég készült képeket, míg a kamera keresője aktív marad a másik félen. Ennek köszönhetően a felhasználók az előnézet megtekintésével egyidejűleg is készíthetnek új fotókat, az azonnali kollázs pedig a legjobb képeket gyűjti össze, melynek elemeit egyenként kaphatjuk lencsevégre, ám minden újabb fotóval új alakot vesz fel. A fotókabinok hangulatát idézve a baráti bulikat is feldobhatjuk a négyes sorozatokat készítő nosztalgikus képrögzítéssel.
Az Alcatel 5 számos új élményt biztosít: ilyen például a Face Key arcfelismerő funkció, amely lehetővé teszi, hogy a képernyőre pillantva oldjuk fel a készüléket. A kevesebb, mint fél másodperces folyamat alatt a Face Key több mint 100 adatpontra bontja le és elemzi a beszkennelt arcot. A könnyű hozzáférhetőség miatt hátra kerülő ujjlenyomat-olvasó a funkcionális feloldás mellett zárkioldóként is működik szelfik készítésekor – az érzékeny információkat privát módban elrejtve. Ráadásul az érzékelő programozható arra, hogy minden egyes ujjhoz más-más applikációt vagy funkciót rendeljen, így egyből megnyithatjuk az általunk legtöbbször használt programokat.
Az Alcatel 5 a kijelölt üzletekben metálfekete és metálarany színben érhető el 199,99 euróért.
ALCATEL 3 SZÉRIA
A 3-as széria számos meghatározó élményt nyújt, többek között a 18:9-es FullView képernyőt, a SmartCam-et, a FaceKey-t és az ujjlenyomat leolvasást – mindezt 200 euró alatt. A széria ívelt vonalaival és hátlapjával, illetve lesimított körvonalú, 2.5D kijelzőjével garantálja a kényelmes illeszkedést.
Az Alcatel 3 magával ragadó 5.5 hüvelykes, IPS HD+ kijelzője ulta-kompakt kialakítással és fényes színképpel 139,99 euróért kapható. Márciustól feketében, kékben és aranyban elérhető. Az Alcatel 3X 5.7 hüvelykes, IPS HD+ kijelzőt, nagyobb memóriát és szuperszélesszögű, dupla hátsó kamerát kínál 179,99 euróért. Áprilistól metálfeketében és kékben kapható. Az Alcatel 3V egy lenyűgöző, 6 hüvelykes, 2K (2160×1080) kijelzőt kombinál kettős kamerával a bámulatos fotókért, 189.99 euróért. Áprilistól feketében, kékben és aranyban elérhető.
ALCATEL 1 SZÉRIA
Az 1-es széria okostelefonjai az Alcatel legkedvezőbb árú termékei, melyek mindenki számára elérhetővé teszik a nagyszerű technológiát. Az Alcatel 1X 5.3 hüvelykes, 18:9-es kijelzővel, 16 MP-es, dupla hátlapi kamerával érkezik, sőt a legjobb felhasználói élmény érdekében ez lesz az egyik legelső okostelefon, mely a legújabb Andorid Oreoval (Go edition) lesz támogatva. 99,9 eurótól kezdve érhető el a áprilisban érkező telefon, mely sötétszürkében, sötétkékben és selyemfényű velúr-arany kombinációban kapható. Az Alcatel 1C (3G variáns) fémes kivitelezésben 89,99 eurótól kapható. Áprilistól metálfeketében, kékben és aranyban lesz elérhető.
A TCL Communication Hong Kongban bejegyzett vállalat, amelynek folyamatosan bővülő globális portfóliójába tartozik különböző mobil és internet eszközök – három kiemelt márkája, a TCL, az Alcatel és a BlackBerry – designja, fejlesztése és piacra dobása. A cég termékei jelenleg több mint 160 országban vásárolhatók meg Észak-Amerikában, Latin-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában. A cég világszinten a 9 K&F központot üzemeltet, több ezer embert alkalmazva.