Gerillamarketing akció – szemüveges bírók özönlötték el Budapestet!
2 perc olvasásA korábbi „Szemüveget a bírónak" kampány folytatásaként, a napokban játékvezetőket engedett szabadon az Opticnet a főváros utcáin. A mostani gerilla akciót megelőzően a bírók éleslátásának és a magyarországi futball színvonalának emelése érdekében vállalta a cég közel 4000 hivatalos labdarúgó játékvezető térítésmentes szemvizsgálatát.
A korábbi „Szemüveget a bírónak" kampány folytatásaként, a napokban játékvezetőket engedett szabadon az Opticnet a főváros utcáin. A mostani gerilla akciót megelőzően a bírók éleslátásának és a magyarországi futball színvonalának emelése érdekében vállalta a cég közel 4000 hivatalos labdarúgó játékvezető térítésmentes szemvizsgálatát.
A figyelemfelkeltő szemüvegeket viselő bírók ezúttal a Budapesten közlekedő, és az eső elől az aluljárókba menekülő járókelőket szólították meg, és hirdették, hogy sose árt egy új szemüveg, hiszen a jó szemüveg nem csak öltöztet, de az egészségünk szempontjából is kiemelkedő szerepet játszik.
A járókelők kifejezetten jól fogadták a különböző utcai szituációkban sárga és piros lapokat felmutató, kommunikatív és labdát pattogtató szemüveges bírókat, akiknek szemüvegeit fel is próbálhatták és egy tükörben meg is nézhették, hogy miként áll nekik a keret.
Bácskai László, az Opticnet Hungary Érdekképviseleti Egyesülés cégvezetője az aktivitásról így nyilatkozott: „Számunkra is meglepő volt, hogy az utca embere mennyire „éhes" a szép szemüvegre és az információra. A mostani „akciónk" tovább erősít bennünket abban, hogy a szemüveg viselési kultúrát kell és érdemes is fejlesztenünk, mint Magyarország legnagyobb optikai egyesülésének. Eredeti elképzelésünk, a „Szemüveget a bírónak kampányunk" is szerves része ennek, hiszen a labdarúgáson keresztül elkezdjük felhívni minden ember figyelmét arra, hogy a rendszeres szemvizsgálat mennyire fontos!"