Globális arculatfrissítés a Verbatimnál
2 perc olvasásA tárolóeszköz-specialista Verbatim átcsomagolja termékeit. A megújuló globálisan egységes arculat a jövõben egyedi színeket használ majd, hogy vásárlói könnyebben kiválaszthassák a kívánt terméket.
A tárolóeszköz-specialista Verbatim átcsomagolja termékeit. A megújuló globálisan egységes arculat a jövõben egyedi színeket használ majd, hogy vásárlói könnyebben kiválaszthassák a kívánt terméket.
Minden termék, úgyis mint a különbözõ adattároló típusok, egyszerûbben megkülönböztethetõk lesznek. A Verbatim website-ja szintén a megújult arculatba öltözik.
2007 júliusával a Verbatim termékei globálisan egységes csomagolással jelennek meg a világ piacain. Az új, egységesített designnal a cég a vásárlói eligazodását kívánja erõsíteni. ?A globalizáció és a mobilitás növekedése egyre inkább szükségessé teszi az országhatárokon átnyúló, egységes kommunikációt. A csomagolás designja nagyon fontos szerepet játszik, minthogy a vásárló errõl azonnal felismeri a terméket és annak gyártóját" – magyarázta Rüdiger Theobald, a Verbatim EUMEA üzletfejlesztési és marketingmenedzsere.
Az új egységes márkázás központi eleme az új színkódrendszer. A különbözõ csomagolási színeknek köszönhetõen a vásárló gyorsan és könnyen azonosítani tudja a terméket, illetve gond nélkül különbséget tud tenni a különbözõ tárolókapacitások, DVD és CD formátumok, illetve USB eszközök és flash memóriakártyák között. ?A csomagolás színének köszönhetõen minden termék könnyen azonosítható lesz. Az új design mindemellett láthatóbbá, könnyebben felismerhetõvé teszi magát a márkajelzést is" – tette hozzá Theobald.
A jövõben az új arculathoz igazodik majd a website mellett minden a terjesztõk által használt POS anyag, stand és polcrendszer is. ?Az új rendszerrel alkalmunk nyílik az eladás növelésére a kiskereskedelmi szegmensben, továbbá az egységes sémával világszerte jobban tükrözik majd termékeink minõségét" – mondta még el az üzletfejlesztési menedzser.