Hatvanezer új kötésre számít az idei kampányban a Genertel biztosító
Míg a kgfb kampány első pár napja viszonylag csendesen telt, az elmúlt napokban már gyorsabb ütemben emelkedik a kötések száma: az autósok egyre nagyobb számban járnak utána, érdemes-e új kötelező-szerződést kötniük. Idén is egyre többen vannak, akiknél az ár mellett az számít, hogy a biztosító milyen kiegészítőt kínál a kötelező mellé. A Genertel felmérése szerint a kampány első felében a kiegészítőt választók közül a legtöbben a lopásbiztosítás és a minicasco extra mellett döntöttek. A biztosítók sorrendjében a Genertel szinte a kezdetektől a második helyen áll; a cél az idei kampányban hatvanezer új kötést elérni.
Míg a kgfb kampány első pár napja viszonylag csendesen telt, az elmúlt napokban már gyorsabb ütemben emelkedik a kötések száma: az autósok egyre nagyobb számban járnak utána, érdemes-e új kötelező-szerződést kötniük. Idén is egyre többen vannak, akiknél az ár mellett az számít, hogy a biztosító milyen kiegészítőt kínál a kötelező mellé. A Genertel felmérése szerint a kampány első felében a kiegészítőt választók közül a legtöbben a lopásbiztosítás és a minicasco extra mellett döntöttek. A biztosítók sorrendjében a Genertel szinte a kezdetektől a második helyen áll; a cél az idei kampányban hatvanezer új kötést elérni.
Élvonalban a Genertel
A Genertel az első két hét adatai alapján egyértelműen a kampány nyertesei közé tartozik; a tarifahirdetés óta stabil helye van a „TOP 3 biztosító" között. Az online alkuszok adatai szerint a náluk regisztrált kötések 12-15 százalékában a Genertelt választották.
„,Az idei kampányban hatvanezer új kötésre számítunk. Erre jó esélyünk is van, hiszen a különböző kalkulátorok szerint második helyen állunk az új szerződéskötéseknél, csupán egy biztosító előz meg minket." – emelte ki Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója.
„A slágerek": lopásfedezet és minicasco extra
Idén is estek a díjak tavalyhoz képest, de a csökkenés már nem annyira számottevő, hogy ne merüljön fel az autósban; talán jobban jár, ha szimpla kötelező biztosításváltás helyett inkább kiegészítő terméket választ a kötelezője mellé.
Az eddig befutó adatok alapján jól látszik, hogy a kiegészítőt választók közül a legtöbben a lopáscascot, a már tavaly is népszerű minicasco extrát és az assistance szolgáltatást választják a Genertel kötelező biztosítása mellé.
A kiegészítő kötések megoszlása
Ma Magyarországon évente több mint négyezer autót lopnak el a tulajdonosaiktól, a felmérésünk szerint az autósok 61 százaléka ennek a kárnak a bekövetkezésétől tart leginkább. Ezért elmondhatjuk, hogy valódi hiánypótló termékként kínálja a Genertel az autó korától függő díjú, évi néhány ezer forintért elérhető kiegészítő lopásbiztosítást." – mondta Csikós Dániel.- „A tavaly óta elérhető minicasco extra szolgáltatásunk egyedülállóan ösztönzi az autósok öngondoskodását, nem csoda, hogy az autósok harmada ezt veszi igénybe."