Házhoz küldi a vízvezeték-, és a villanyszerelőt az áramszolgáltató
Az épületgépészeti meghibásodások elhárításában segítséget nyújtó Ház-Mester 24 szolgáltatást a bevezetés óta eltelt egy évben az EDF DÉMÁSZ 7 000 lakossági ügyfele fizette elő, közülük eddig több mint kétszázan éltek a háztartási vészelhárítás lehetőségével, összesen mintegy 3 és fél millió forint értékben. Az ügyfelek az esetek döntő többségében vízvezeték-szerelésben és dugulás-elhárításban kérték a dél-magyarországi áramszolgáltató segítségét. Az EDF DÉMÁSZ átlagos költségvállalása közel 20 000 forint volt. A Ház-Mester 24 szolgáltatás keretében a telefonos operátor azonnal a helyszínre küldi a megfelelő szakembert az épületgépészeti probléma haladéktalan elhárítására, legyen az villanyszerelés, vízvezeték-szerelés vagy dugulás-elhárítás.
Az épületgépészeti meghibásodások elhárításában segítséget nyújtó Ház-Mester 24 szolgáltatást a bevezetés óta eltelt egy évben az EDF DÉMÁSZ 7 000 lakossági ügyfele fizette elő, közülük eddig több mint kétszázan éltek a háztartási vészelhárítás lehetőségével, összesen mintegy 3 és fél millió forint értékben. Az ügyfelek az esetek döntő többségében vízvezeték-szerelésben és dugulás-elhárításban kérték a dél-magyarországi áramszolgáltató segítségét. Az EDF DÉMÁSZ átlagos költségvállalása közel 20 000 forint volt. A Ház-Mester 24 szolgáltatás keretében a telefonos operátor azonnal a helyszínre küldi a megfelelő szakembert az épületgépészeti probléma haladéktalan elhárítására, legyen az villanyszerelés, vízvezeték-szerelés vagy dugulás-elhárítás.
A tavaly bevezetett Ház-Mester 24 kényelmi szolgáltatás lényege, hogy 399 forintos havidíj ellenében az EDF DÉMÁSZ munkatársai állandó, non-stop telefonos segítséget, illetve azonnali szakmai vészelhárítást biztosítanak olyan tevékenységek esetében, mint a villanyszerelés, vízvezeték-szerelés vagy dugulás-elhárítás, valamint meghatározott vészhelyzetek esetén az áramszolgáltató 25 ezer forint összeghatárig átvállalja a probléma megoldásával kapcsolatos költségeket. Egyéb esetekben – mint például zárszerelés vagy üveges munkák – az EDF DÉMÁSZ a szakemberek közvetítését vállalja.
„A biztosításjellegű szolgáltatás elsősorban az egyedülálló, városi vagy egy-egy településre újonnan beköltöző ügyfelek körében népszerű. Az ügyfelek főleg vízvezeték-szerelés, illetve dugulás-elhárítás esetén veszik igénybe a kényelmi szolgáltatást. A Ház-Mester 24-re a tavalyi bevezetés óta 7 000 ügyfél fizetett már elő, és a gyorsszerviz több mint kétszáz ügyfélnek nyújtott otthoni vészhelyzet esetén segítséget" – mondta el Záhonyi Csaba, az EDF DÉMÁSZ marketing osztályvezetője
A Ház-Mester 24 szolgáltatást idén júniustól újonnan igénylő ügyfelek számára az EDF DÉMÁSZ időgaranciát is vállal: az áramszolgáltató 5000 forint kötbért fizet ki, ha a szerelő 4 órán belül nem ér a helyszínre.
A Ház-Mester 24-ről további információt található a 06 40 82 22 82-es számú e-vonalon, vagy a www.edfdemasz.hu honlapon.