Ismét fedélzeti-magazin kampány Magyarország népszerűsítésére
A Magyar Turizmus Zrt. idén nyáron indult kampányában – az új turisztikai arculatot alkalmazó hirdetésekkel – különböző légitársaságok fedélzeti magazinjainak hasábjain népszerűsíti Magyarország turisztikai kínálatát.
A Magyar Turizmus Zrt. idén nyáron indult kampányában – az új turisztikai arculatot alkalmazó hirdetésekkel – különböző légitársaságok fedélzeti magazinjainak hasábjain népszerűsíti Magyarország turisztikai kínálatát.
A Malév Horizon című kiadványában június, július, illetve október során szerepel az új turisztikai arculat jegyében elkészült Magyarország hirdetés.
A Ryanair havonta megjelenő magazinjában júliustól folyamatosan, összesen 11 alkalommal szerepel hazánk a London, Bristol, Liverpool, East-Midlands, Glasgow, Dublin, Bréma, Frankfurt-Hahn városokból közlekedő járatokon. Az összesen 220.000 példányszámban megjelenő kiadvány 3.900.000 főt ér el.
Szintén jelentős az elérése – 3.700.000 fő – az Easyjet havonta 200.000 példányszámban megjelenő magazinjának. A kiadvány májusban, júniusban, illetve novemberben és decemberben, a Londonból, Berlinből, Genfből és Dortmundból Magyarországra tartó utazók számára mutatja be hazánkat, kiemelve a legfontosabb kulturális eseményeket.
A német utazók a Germanwings Berlin, Köln és Stuttgartból közlekedő járatain, június és december között tájékozódhatnak a fedélzeti magazinokból. A kéthavonta 60.000 példányszámban megjelenő Sterling magazinjából a Stockholm, Göteborg, Koppenhága, Aalborg városokból utazó, mintegy 1.000.000 fő kaphat ízelítőt Magyarország turisztikai kínálatából májustól decemberig.
Szintén 60.000 példányban jelenik meg a WizzAir fedélzeti magazinja, amely 19 város utazóinak (elérése 800.000 fő) nyújt hazánkról széleskörű információkat.