EuroAstra

“Junior Care” névvel új gyermekbiztosítási terméket vezetett be a MetLife Magyarországon.

A MetLife Biztosító Magyarországon elsőként vezetett be komplex gyermekbiztosítási terméket.

A MetLife Biztosító Magyarországon elsőként vezetett be komplex gyermekbiztosítási terméket.

Junior Care elnevezésű termék célja, hogy olyan összetett gyermekbiztosítást kínáljon a magyar fogyasztók számára, ami egyrészről a mindennapi balesetekre és betegségekre nyújt anyagi biztonságot, másrészről a legsúlyosabb szülői kockázatokat is figyelembe veszi. A biztosítási kockázatok fedezete mellett a termék lehetőséget nyújt a gyermek életpályájának elindításához is egy megtakarítási kiegészítő szolgáltatással. A Junior Care egyediségét jelzi az is, hogy a termék asszisztencia szolgáltatásain keresztül a gyermek és a szülő számára különböző kényelmi és segítségnyújtó lehetőséget is kínál azokra a baleseti-betegségi helyzetekre, amikor a legtanácstalanabbak a szülők. Az asszisztencia szolgáltatásoknak köszönhetően a szülő bármikor segítséget kérhet, mivel egy 7/24 órás orvosi call center várja hívását. A Junior Care termék szolgáltatásai alapján a szülő kérhet magántanárt huzamosabb kórházi és/vagy otthoni ápolás esetére, szakorvosi vizit megszervezését, nemzetközi második vélemény a gyermek súlyos betegsége esetén, pszichológusi konzultációt nehéz élethelyzetben, betegszállítást vagy képalkotó diagnosztikai szolgáltatásokat is – a termékfeltételekben részletezett módon. A Junior Care nemcsak egy gyermekbiztosítási termék, hanem összetettségéből fakadóan egy új típusú biztosítási koncepció is, amely minden eddiginél szélesebb fedezetet nyújtva szolgálja az ügyfelek igényeit.

 

A MetLife ezzel a termékkel egy olyan piaci rést kíván lefedni, amely a gyermek betegsége kapcsán fellépő extra kiadásokra, és a szülő esetleges halála vagy rokkantsága esetén bekövetkező anyagi problémákra tud megfelelő választ nyújtani úgy, hogy mindezt a gyermek jövőjét biztosítandó megtakarítási programmal és kényelmi asszisztencia szolgáltatásokkal kombinálja.

A termék kifejlesztését komoly kutatás és a piaci igények feltérképezése előzte meg. A MetLife célja az volt, hogy az ügyfelek igényét teljes mértékben kielégítő biztosítási megoldással szolgálja úgy, hogy valódi lehetőséget ad a szülő kezébe, amelyekkel ténylegesen segítheti gyermekének testi és pszichés egészségét. A Junior Care termék valódi segítség lehet a szülő számára a gyermek jövőjének biztosításában is, amit a MetLife által végeztetett próbavásárlások is megerősítettek. A Junior Care program alkalmazkodik a változó ügyféligényekhez, ezért a biztosító négy különböző csomagban kínálja a termék nyújtotta szolgáltatásait. 

A MetLife különös hangsúlyt fektet tanácsadóik képzésére, akik a hagyományos nyomtatott biztosítási ajánlatok mellett elektronikus úton is képesek rögzíteni az ügyfelek igényeit. A programot a biztosító különböző marketing eszközökkel támogatja, amely része annak az összetett marketing tevékenységnek, amely a Junior Care terméket szintén egyedivé teszi.  

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük