Két jegy egy áráért a Lufthansa Italiától
Akciós jegyek a Lufthansa Italia járataira – az új légitársaság heti hat járatot üzemeltet Budapest és Milánó között – kényelemre hangolt új váróterem az utasok szolgálatában Milánó-Malpensa repülőterén
Akciós jegyek a Lufthansa Italia járataira – az új légitársaság heti hat járatot üzemeltet Budapest és Milánó között – kényelemre hangolt új váróterem az utasok szolgálatában Milánó-Malpensa repülőterén
A Lufthansa 2009 január 28-án bejelentette, hogy a Lufthansa Italia légitársaság indulásának alkalmából rendkívüli árakon kínálja repülőjegyeit valamennyi utasa számára. A Milánóba utazók mától február 10-ig akciós, mindössze 26.600 forintos áron vásárolhatnak repülőjegyet, ráadásul most egy jegy áráért kettőt ad a légitársaság. Az indulás időpontját az utas rugalmasan maga választhatja meg. Jegyek a http://www.lufthansa.com/ oldalon és az utazási irodákban foglalhatók.
Az akciós kínálaton kívül már valamennyi Lufthansa Italia járatra elérhetők a jegyek, egy oda-vissza út 25.900 forinttól foglalható, amely magában foglalja az adókat és illetékeket is, ráadásul ezek a jegyek időkorlátozás nélkül vehetők igénybe.
A Lufthansa Italia első járata az LH 1790-es kódot kapta, 2009. február 2-án 6.15-kor Milánóban száll fel, s Barcelonába tart majd. Az LH1770-es kódjelű második járat 35 perccel később indul Párizsba. Az új légitársaság további járatokat indít március elején Brüsszelbe, Budapestre, Bukarestbe és Madridba. A nyári menetrend március végi életbe lépésével pedig London (Heathrow) és Lisszabon bővíti az úticélok számát.
‘"Nagyon várjuk már a Lufthansa Italia március 2-án Budapestre induló járatát. A heti hat alkalommal Milánóba közlekedő járattal a magyar fővárosból induló Lufthansa járatok száma heti 115-re emelkedik. Versenyképes termékeinkkel és rendkívül vonzó árainkkal mind az üzleti célú, mind a turista utasok igényeit kielégítjük." – mondja Tamur Goudarzi-Pour, a Lufthansa közép-európai regionális igazgatója.
A Lufthansa Italia első két Airbus A319-es repülőgépét ma Milánónak és Veresenek keresztelték el. A 138 férőhelyes gépeken a turista osztály mellett Business osztályt is kialakítottak. A Lufthansa Italia a mediterrán stílus jegyében külön fedélzeti szolgáltatásokat fejlesztett ki, amelyeket "Sentirsi a casa"-nak, vagyis „Érezd magad otthonnak" nevezett el. Az utasok otthonos közérzetét az olaszos ételkínálat is segíti: reggelire vanília krémmel töltött kiflit, napközben pedig sajtos-pestos olasz szendvicset szolgálnak fel. A Business Class-on ebédre vagy vacsorára sütőtökkrémes gorgonzolával töltött ravioli, illetve citromszószos gnocchival tálalt borjúsült közül lehet választani. A megszokott borokból és üdítőitalokból álló italkínálat is bővül: az olaszul is beszélő légiutas kísérők valamennyi utas számára tipikus olasz italokat, mint például spumantét, grappát, vagy avernát is kínálnak majd. A hírek szerelmeseinek pedig olasz nyelvű lapokból és magazinokból álló hírlapkínálat áll rendelkezésére.
A Lufthansa az elkövetkező hetekben szorosan együttműködik majd a milánói reptér üzemeltetőjével, a Milan SEA Airport-tal, s közösen fejlesztik majd Malpensa infrastruktúráját, ezzel is kényelmesebbé és gyorsabbá téve az utasok kiszolgálást. Hamarosan modern dizájnt és még kényelmesebb várótereket kap a már létező Lufthansa lounge. A Lufthansa Italia utasai önálló poggyászfeladó pultok, illetve még több Quick Check-in terminál segítségével adhatják fel csomagjaikat. Februártól a Lufthansa színeiben fognak pompázni a felújított terminálok, kapuk és a poggyászkiadó helyiségek is. Ugyancsak lerövidítik a parkolóház és a beszállóhelyek közti utat, így az utasok még gyorsabban juthatnak el a poggyászfeladóig.