2024.november.25. hétfő.

EUROASTRA – az Internet Magazin

Független válaszkeresők és oknyomozók írásai

Kínai befektetővel indítanak új márkát a USE unused tervezői

2 perc olvasás

unnamed_2.jpg

Godena-Juhász Attila, Tóth András és a DFO vezetője, Meimei Ding | Fotó: Barna Bálint

A&DRIS néven alapít új márkát a DFO International befektetésével a USE unused két tervezője, Tóth András és Godena-Juhász Attila. Az új márkanév alatt bemutatásra kerülő kollekciók elsősorban a kínai piacra készülnek, gyártásuk is Kínába zajlik majd. A márka első kollekciója Aliga Stories néven a sanghaji divathéten debütál idén októberben.

 

 A USE unused alapítói 13 éves tapasztalattal a hátuk mögött megalapították A&DRIS nevű új márkájukat. A DFO mintegy 3 millió eurós, az első két évre szóló kezdeti befektetésével megvalósult együttműködés a sanghaji és budapesti székhellyel rendelkező nemzetközi divatmárkák disztribúcióját végző ügynökség első házon belüli márkaalapítása. A Kínában gyártott, elsősorban a kínai piacra készülő kollekciókkal a tervezők Ázsiában elért sikerüket kívánják folytatni.

 Az első kollekció idén októberben mutatkozik be a DFO showroomjában, a 2018-as tavasz-nyári sanghaji divathéten. Az Aliga Stories nevet viselő új kollekció fantázianeve egy varázslatos, a világtól elzárt, vadregényes családi nyaralóra utal Balatonaliga mellett, amely gyermekkori történetek gyakori helyszíneként folyamatos inspirációként szolgál a tervezők munkája során.

Márkájuk koncepciója Attila és András személyes múltjában gyökerezik. A vidéken felnőtt Attila, és a budapesti születésű, nagyvárosi környezetben szocializálódott András új vállalkozása a két világ találkozására épül, folytatva azt a kreatív önkifejezést, amellyel a modern, városi nőket öltöztetik. A készülő új mintakollekció hamarosan a márka instagramján is bemutatkozik.

 

A DFO International a nemzetközi divatmárkák menedzsmentjével és fejlesztésével foglalkozó ügynökség 5 különböző piaci szegmensbe tartozó, több mint 60 ruházati- és kiegészítőmárka disztribúcióját végzi Kínában. Vevői között szerepelnek a legfontosabb nemzetközi áruházak, multibrand üzletek, kiskereskedelmi befektetők és online értékesítők. A sanghaji és budapesti székhellyel rendelkező cég minden évben Kína legnagyobb pop-up showroomját nyitja meg a sanghaji divathéten.

 A 2018-as tavasz-nyári kollekciókat bemutató DFO Showroom október 10 és 18 között tart nyitva Sanghaj belvárosában.

EZ IS ÉRDEKELHETI

szexualpszichologus 18 perc olvasás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1973-2023 WebshopCompany Ltd. Uk Copyright © All rights reserved. Powered by WebshopCompany Ltd.