Korubo – új digitális multiügynökség, budapesti központtal
Közel-keleti irodájának megnyitásával és nyugat-európai partnere kiválasztásával lépett a piacra a Korubo, az első, prémiumszolgáltatásokra specializálódott, magyarországi székhelyű, nemzetközi digitális ügynökségcsoport.
Közel-keleti irodájának megnyitásával és nyugat-európai partnere kiválasztásával lépett a piacra a Korubo, az első, prémiumszolgáltatásokra specializálódott, magyarországi székhelyű, nemzetközi digitális ügynökségcsoport.
Arab-öböl-menti (GCC) régióközpontjának elindítása Bahreinben és egy elismert londoni digitális tanácsadóval kötött együttműködési megállapodás már teljesült az új ügynökség 2008-as tervei közül, miközben folyik a budapesti szervezet és ügyfélkör intenzív fejlesztése is. A Korubo azokra a hazai megbízókra számít, amelyek eddig hiába kerestek prémiumszolgáltatásokat nyújtani képes szereplőt az interaktív marketingkommunikáció és az e-business/e-commerce alkalmazásfejlesztés regionális piacain.
„Csak internettel és mobilalkalmazásokkal foglalkozunk" – mondta Pawlowszky Tamás, a Korubo online reklámszolgáltatásokért felelős vezetője, aki a Café Interactive ügyvezetői posztját cserélte fel új pozíciójára.
„Nem akarunk a nonline ügynökségek gyorsan növekvő táborába tartozni, nem gondoljuk, hogy mindenkinek mindenáron mindent kínálnunk kell. Az a dolgunk, hogy ATL- és BTL-tapasztalataink beépítésével digitális csatornákon valósítsunk meg olyan koncepciókat, amelyek inspirálják a velünk együttműködő offline ügynökségeket és ügyfeleket is" – folytatta a szakember, aki már a Kirowski és a McCann-Erickson kreatívigazgatójaként is tucatnyi szakmai elismerést és kreatív díjat szerzett.
„Egyedi értékeinkre és sokrétű, multikörnyezetben szerzett tapasztalatainkra alapozva, átgondolt stratégia mentén építkezünk" – mondta Székely Balázs, a Korubo ügyvezetője.
„Ügyfeleink a digitális megoldások kreativitásán túlmenően egyre növekvő elvárásokat támasztanak kiadásaik hatékonyságát, mérhetőségét, tervezhetőségét illetően is. A minőség és a tudás terén ezért nem szeretnénk kompromisszumokat kötni: azokkal dolgozunk, akik hasonlóan gondolkodnak erről. Saját user experience design módszertanunk, következetes minőségbiztosítási politikánk, a külföldi partnerektől érkező insight, valamint kipróbált, díjnyertes kreatívjaink adhatnak garanciát arra, hogy amit szállítunk, az valóban prémium színvonalú legyen. Közeli terveink között szerepel egy londoni iroda megnyitása is a nyugat-európai igények kiszolgálására – tette hozzá az igazgató.
Az ügynökség magyarországi bevezetése az októberi, Budapesten tartott Central and Eastern European Marketing Summit szponzorációjával indult, amelynek egyik szekcióját a Korubo londoni partnere, a Digital Jam alapítója, James Matthewson vezette.
A cég megbízói közé tartozik többek közt a szaúd-arábiai Al Rashed Group, az EDS Hungary, a nagy-britanniai MobiAdNetwork, valamint a Red Bull és a Vodafone magyarországi, illetve romániai leányvállalatai,
Linkek:
http://www.korubo.eu/ – a Korubo website-ja
http://www.mydigitaljam.com/ – a Korubo londoni partnere
http://ceemarketingsummit.com/ – a Korubo által szponzorált konferencia
http://szivlapat.blog.hu/2008/10/03/cee_marketing_summit_2008_2_nap_live – beszámoló a Korubo-partner James Matthewson budapesti előadásáról