LÉGI MARKETING ALAP – A felhasználásról egyeztettek Sármelléken
2 perc olvasásDecember 12-én, Sármelléken a Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival, valamint a Fly Balaton Repülőtér képviselőivel találkozott Dr. Róna Iván a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója, hogy a Légi Marketing Alap felhasználásáról egyeztessen az együttműködő partnerekkel. Az eseményen mintegy 70 fő vett részt.
December 12-én, Sármelléken a Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival, valamint a Fly Balaton Repülőtér képviselőivel találkozott Dr. Róna Iván a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója, hogy a Légi Marketing Alap felhasználásáról egyeztessen az együttműködő partnerekkel. Az eseményen mintegy 70 fő vett részt.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet vezetője a szakmai találkozón prezentációjában ismertette azokat a marketingkommunikációs lehetőségeket, amelyek azokon a küldőpiacokon valósulhatnak meg, ahonnan új légi járatok indítása várható Sármellékre. Az egyes úti célokon többek között internetes hirdetési kampányt, sajtótájékoztatót, nyomtatott sajtóban hirdetések elhelyezését, plakátkampányt, valamint járműreklám kampányt terveznek az Légi Marketing Alapot létrehozó szervezetek és turisztikai szolgáltatók.
A Magyar Turizmus Zrt. vezetése idén kezdeményezte először az úgynevezett Légi Marketing Alap létrehozását tekintettel arra, hogy – az új repülőgép-beszerzéseknek köszönhetően – a közeljövőben több új légi járat indítására is esély van magyarországi repülőterekre. Ennek feltétele azonban az, hogy a légitársaságok biztosítva lássák az adott járat megfelelő kapacitás-kihasználtságát. A Légi Marketing Alap célja tehát a Magyarország mint turisztikai célterület népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi források megsokszorozása azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható.