Magyar Telekom – új ügynökségi portfólió
A megújuló Magyar Telekom belső és külső átalakulásának, az újrapozícionálási folyamatnak és az új márkastruktúra kialakításának egyik fontos lépéseként ügynökségi portfolióját is racionalizálja.
A megújuló Magyar Telekom belső és külső átalakulásának, az újrapozícionálási folyamatnak és az új márkastruktúra kialakításának egyik fontos lépéseként ügynökségi portfolióját is racionalizálja.
Az átalakítás részeként a T-Home és a T-Mobile márkák a jövőben az eddiginél kevesebb, egymást jól kiegészítő, de egészséges versenyben és kapacitás-megosztásban működő ATL ügynökségi körrel dolgoznak együtt: a vállalattal szinte a kezdetek óta együttműködő és mindig megújulni képes Akció-NXS-szel, a T-Home márka sikeres hazai bevezetésében kulcsszerepet játszó McCann Ericssonnal, a Magyar Telekom új lendületét gyorsan felvevő Publicis-szel valamint a T-Mobile Internationallel is stratégiai partneri viszonyban lévő Saatchi & Saatchival.
A döntés egyben a vállalat és a LOWE GGK közös munkájának lezárását is jelenti, és ezzel a magyar reklámpiac egyik leghosszabb távú együttműködése szűnik meg az év végén: a Magyar Telekom és a LOWE GGK tizenkét éven át dolgozott együtt a vállalat korábbi márkái, a MATÁV és a T-Com márkaépítésén és vett részt a reklámkommunikációban. A kooperáció több imidzs- és tőzsdei bevezető kampányt, termékkampányt és szakmai díjakat – köztük Arany Pengét és Platina Effie-t – eredményezett.