Már a második téli szezon kezdõdik a sármelléki FlyBalaton történetében.
2 perc olvasásA Ryanair és a FlyBalaton repülõtér tavaly májusban közös erõvel vállalta fel azt a feladatot, hogy a Balaton tekintetében, olyan új desztinációk kapuit nyissa meg, amelyek eddig nem voltak elérhetõek Balatonról.
A Ryanair és a FlyBalaton repülõtér tavaly májusban közös erõvel vállalta fel azt a feladatot, hogy a Balaton tekintetében, olyan új desztinációk kapuit nyissa meg, amelyek eddig nem voltak elérhetõek Balatonról.
A London Stansted-rõl és Frankfurt Hahn-ból indított járatok kiemelkedõ utasszámai bebizonyították, hogy van fizetõképes kereslet a Balaton és Nyugat-Magyarország szolgáltatásai iránt, csak megfelelõ légi összeköttetésre van szükség ahhoz, hogy a külföldi kereslet szokásait, és a magyar piac igényeit kielégíthesse. Az idei évben a FlyBalaton repülõtéren várhatóan 120 000 utas fordul meg, ami a tavalyi utasszámnak közel a dupláját jelenti.
A Ryanair légitársaság és a repülõtér örömmel jelenti be, hogy Sármellék-London járatai 2007. szeptember 4-tõl a 2007/2008. téli szezonban már foglalhatók a http://www.ryanair.com/ weboldalon. Minden utasnak ajánljuk, hogy mielõbb foglaljon, mivel a legalacsonyabb jegyárak 10 Eurótól indulnak adókkal és illetékekkel, amelyek nagyon keresettek lesznek.
A repülõtér 2008. nyári menetrendjének véglegesítése ez év végéig lezárul, az idén már megszokott menetrendszerinti járatok, London, Frankfurt-Hahn, Köln, Berlin, Hamburg, Düsszeldorf, Stuttgart és Zürich mellett új desztinációk, valamint új fapados légitársaságok megjelenése várható. Új menetrendszerinti járatok közlekednek majd Skandinávia és Nyugat-Európa több nagyvárosa között. Természetesen az utazási irodák charter járatainak a száma is bõvülni fog, így 2008-ban a repülõtér utasszáma a kétszázezret is elérheti.
Az elmúlt két évben bekövetkezett dinamikus fejlõdés a 2008-as évben csak úgy folytatódhat, ha a turizmus állami irányítása, a megyék, a települések, valamint a turisztikai szolgáltatók közös koncentrált marketingtevékenységet fognak végezni a már meglévõ és az új légi összeköttetéssel rendelkezõ külföldi desztinációkban. Ez elengedhetetlen az utasszám további jelentõs növeléséhez. A külföldi promócióhoz szükséges források elõteremtése a repülõtér és a Magyar Turizmus Zrt. által korábban meghirdetett Légi Marketing Alap keretein belül valósulhat meg reményeik szerint október végéig.