Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban.

 

Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban.

Az IAB Europe célkitűzése, hogy segítse az interaktív és digitális média és marketing növekedését.

Alain Heureux, az IAB Europe elnöke és ügyvezetője üdvözli a tagok gyarapodását: „Az online költés további növekedéséhez fontos, hogy az IAB Europe folytassa az interaktív marketing népszerűsítését. IAB Magyarország megalakulása fontos lépés és biztosítja, hogy képviselni tudjuk az egész régió és különösen a gyorsan fejlődő Közép-Kelet Európai országok hirdetőinek és online marketing szakembereinek érdekképviseletét. Célunk, hogy digitális nagykövetségeket alapítsunk minden európai országban, biztosítva, hogy a médiát, hirdetőket és online szakembereket ellássuk termékekkel és szolgáltatásokkal, nyitott kaput biztosítunk számukra, ahol kapcsolatba kerülhetnek velünk. További országok követik Magyarországot a régióban, biztosítva, hogy a teljes térséget lefedjük 2009 végéig."

Novák Péter, az IAB Magyarország elnöke, a Magyar Reklámszövetség alelnöke hozzátette: „Megtiszteltetés számunkra, hogy az IAB Europe tagjai közé kerültünk. Az online hirdetési piac, mely 2008-ban a reklámpiac 10%-át teszi ki a maga 19 milliárd forintjával,  Magyarországon gyorsabban növekszik, mint a hagyományos média. Az IAB Europe segítségével célunk a növekedés további biztosítása."

Az IAB Magyarországot  – mely a Magyar Reklámszövetség részeként működik – 46 piaci szereplő alapította:

AB&C Media Sales, Adaptive Media, Adverticum, Arcus Interactive Group, AV Kreatív, Axel Springer, BIN Direkt, Blogter, Café Interactive, Carnation, CIB Bank, Denuo, Est Média Group, EURO RSCG Digital, Evomedia, Expressz, Gemius, GfK, Google, Habostorta, Hazipatika, HWSW, Initiative Media, kirowski, Közép Európai Média és Kiadó, RTL Klub, Magyar Telekom, Magyar Televízió, MC MediaCompany, MEC Interaction, Medián, Microsoft, MindShare, MOL, NRC, onlinemarketing.hu, Optimusz, [origo], Port.hu, Ringier, Sanoma, Stop.hu, Szonda Ipsos, Theam Communication, TV2, Vodafone

Az alakuló taggyűlésen megválasztott vezetőség:

Elnök:   Novák Péter (kirowski)

Elnökségi tagok:           

Grégász Zsolt (Arcus)

Gulyás János (Szonda Ipsos)

Komáromi Csilla ([origo])

Kürti istván (Sanoma)                              

Peresztegi Zoltán (Google)

Somogyi Endre (Adverticum)

Szabó Erik (Carnation)

Ziegler Gábor (Index)

 

Az IAB Europe az egyes országokban működő IAB-k európai szervezete. Célja az interaktív és digitális marketing piacának növelése, fejlesztése. A több mint 5000 tagvállalat között megtalálhatóak a hirdetők, médiavállalatok, ügynökségek, kutatók és technológiai szolgáltatók. Az IAB Europe fő tevékenysége a lobbizás, az iparági sztenderdek kialakítása, benchmarking és a "best practice" tapasztalatok megosztása.

Az IAB Europe tagjai: Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovénia és Törökország,

http://www.iabeurope.eu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük