Milyen témára épüljön 2010-ben a belföldi turisztikai marketingtevékenység?
2 perc olvasásA Magyar Turizmus Zrt. 2006 óta minden évben, egy kiemelt témát állít belföldi marketingtevékenységének középpontjába. A tapasztalatok azt mutatják ugyanis, hogy a források egy-egy témára való összpontosításával hatékonyabban lehet ösztönözni a belföldi turizmus fejlődését. A 2006. évi Bor és Gasztronómia Évét 2007-ben a Zöldturizmus Éve, 2008-ban pedig a Vizek Éve követte. A 2009-es évet a kulturális turizmusnak szenteli az MT Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. 2006 óta minden évben, egy kiemelt témát állít belföldi marketingtevékenységének középpontjába. A tapasztalatok azt mutatják ugyanis, hogy a források egy-egy témára való összpontosításával hatékonyabban lehet ösztönözni a belföldi turizmus fejlődését. A 2006. évi Bor és Gasztronómia Évét 2007-ben a Zöldturizmus Éve, 2008-ban pedig a Vizek Éve követte. A 2009-es évet a kulturális turizmusnak szenteli az MT Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. a 2008. évi marketingtervében is irányelvként jelölte meg a szakmával és stratégiai partnerekkel való szorosabb együttműködést, amelynek keretében a 2010-es belföldi kampányév témájára vonatkozó döntésbe is szeretné bevonni partnereit.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kéri a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőit, hogy küldjék meg javaslatukat az MT Zrt. részére azzal kapcsolatban, hogy 2010-ben milyen tematikára építse belföldi marketingtevékenységét a nemzeti turisztikai marketingszervezet.
Javaslataikat az MT Zrt. Marketing Igazgatóságán Sztojanovits Kristóf termékcsoport vezető várja, a sztojan@itthon.hu email címre, 2008. június 18-ig.
Közös érdekünk a nemzeti turisztikai marketingtevékenység hatékonyságának növelése, amely Magyarországnak több vendéget, több vendégéjszakát és több bevételt jelent.