image5_14.jpgVezető német és brit rendezvényszervező ügynökségeket, illetve nagy konferenciát rendező szövetségek döntéshozóit látta vendégül augusztus 10–12. között a HUNGEXPO három napos study tour keretében.

 

‘Crazy Budapest- Chill and Fun’ mottójú programon az élmények közt szerepelt a Sziget Fesztivál és a vendégek találkozhattak a főváros olyan emblematikus attrakcióival is mint a New York kávéház, a vásárcsarnok vagy egy klasszikus hajós program. A Hungexpoval infotainment jelleggel Trabant rally és szabadulószoba játék kombinációjában ismerkedhettek meg a résztvevők.

 

A Budapestet promotáló MICE FAM trip szervezését a HUNGEXPO vállalta fel, és a Hilton City és Dynamic Tours közreműködésével, illetve a Fővárosi Önkormányzat támogatásával valósult meg összesen 14 külföldi cég képviselői részvétele mellett. Ganczer Gábor vezérigazgató szerint: „Az üzleti és ezen belül a nagyrendezvény turizmus erősödőben van Európában és Budapest nagy potenciállal bíró desztináció. Ahhoz, hogy nagyobb részesedést szerezzünk ebből az üzletből Magyarország számára, szükség van a hazánkat népszerűsítő marketing akciókra.”

 

A túra egyik résztvevője Elke Jaskiola, az Interplan német ügynökségtől így nyilatkozott a látottak alapján:

„Kiváló volt a szervezés; egyszerre ismerkedhettünk meg a desztinációval, sok új és érdekes helyszínnel; mindezt szórakoztatóprogramokkal körítve. Rengeteg újdonságot tanultam Budapestről és biztosan visszatérünk ide valamilyen rendezvénnyel a közeljövőben.”

 

A HUNGEXPO, Budapest legnagyobb komplex rendezvények fogadására alkalmas helyszíne, legközelebb szeptemberben a Euroskills európai szakmák versenyét rendezi meg; itt 28 ország 600 kiválósága verseng  majd 100 ezer látogató részvétele mellett a rendezvény három napja alatt. Az esemény a HUNGEXPO teljes területét igénybe veszi majd.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük