Az UNIQA Biztosító Zrt. 2008. november 5-én sajtótájékoztatót tartott, amelyen ismertette a jövő évre kidolgozott kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási tarifa-rendszert, és bemutatta a hűséges régi ügyfeleit díjazó, valamint az újakat célzó akciókat is. A tájékoztatón résztvevők elsőként ismerhették meg az UNIQA legújabb, Magyarországon egyedülálló, innovatív biztosítási termékét, valamint találkozhattak a gépjármű-felelősségbiztosítási kampány arcával, a pekingi olimpián eredményes olimpikonunkkal is.

 

Az UNIQA Biztosító Zrt. 2008. november 5-én sajtótájékoztatót tartott, amelyen ismertette a jövő évre kidolgozott kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási tarifa-rendszert, és bemutatta a hűséges régi ügyfeleit díjazó, valamint az újakat célzó akciókat is. A tájékoztatón résztvevők elsőként ismerhették meg az UNIQA legújabb, Magyarországon egyedülálló, innovatív biztosítási termékét, valamint találkozhattak a gépjármű-felelősségbiztosítási kampány arcával, a pekingi olimpián eredményes olimpikonunkkal is.

Jól előkészített kötelező gépjármű-biztosítási kampánnyal várja az UNIQA az ügyfeleit. Az UNIQA Biztosító felkészült a várhatóan a tavalyihoz hasonló intenzitású gépjármű-felelősségbiztosítási kampányra. Az UNIQA a hazai piac egyik meghatározó szereplőjeként közel két évtizedes biztosítási és kárrendezési tapasztalatával, országos hálózatával, sokoldalúan képzett munkatársaival és széles termékkínálatával áll az ügyfelek rendelkezésére. Az UNIQA díjbevétele 2007-ben az előző évhez viszonyítva kiemelkedő, 23 százalékos növekedést mutatott, és az idei év végére már a 70 milliárd forint felé közelít. Az UNIQA a hatodik legnagyobb biztosító Magyarországon, a nem-életbiztosításban az átlagot messze felülmúló 22 százalékos növekedéssel a 4. helyre ugrott előre 2007-ben. 2008 első félévében a nem-életbiztosítási ágazatból több mint 18 milliárd forintos díjbevétele származott, amelyből a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások 5,85 milliárd forinttal részesedtek.

Reflektorfényben a SafeLine –  Nagy Testvér az anyósülésen

Valamit valamiért. Dijkedvezményért egy Nagy Testvért kell beültetni az anyósülésre. Azaz a kocsiba egy olyan GPS alapú eszközt szerelnek, ami mindent jelent. Megtett távolságot, útvonalat, sebsséget, gyorsulást. És sohasem felejt. Mint minden központi szolgáltatás esetén a magyar tikosszolgálati törvény alapján ezen adatokat a szolgáltatónak ki kell szolgáltatnia – az ügyfél tudta nélkül a hatóságoknak, miként a telefon és Internet szolgáltatóknak is – ha azok szabályosan kérik. Ausztriában akik használják, úgy használják autójukat, mintha a rendőrök ott ülnének állandóan mellettük. Az Usa-ban pedig olyat bukott mint két ólajtó. Milyen lesz itthoni fogadtatása? Nem tudni. A tesztek már elkezdődtek. Ertl Pál, az UNIQA Biztosító igazgatósági tagja a sajtótájékoztatón mutatta be ezt a megoldást, a vállalat legújabb innovációját, a Magyarországon egyedülálló SafeLine szolgáltatást.

Az UNIQA terméke mind a sokat, mind a keveset vezetők számára nyújt előnyöket. A „Pay as You drive" („Fizess annyit, amennyit vezetsz") módszernek megfelelően az UNIQA a kgfb-díj és a casco-díj 5 százalékát visszatéríti azoknak, akik a beépített GPS adatai szerint 10 ezer kilométernél kevesebbet tesznek meg egy év alatt az autójukkal. A sokat úton levők gyakrabban kerülnek veszélyes közlekedési szituációba, éri esetleg baleset őket. Ezért az UNIQA szolgáltatása a biztonságot jelentheti számukra. A SafeLine csomag lelke egy beépített GPS-egység, amely ütközésérzékelővel és egy vészjelző gombbal áll összeköttetésben. Ha megnyomják a vészjelzőt, vagy a nagyobb ütközéseknél működésbe lépő érzékelő riasztja az UNIQA-val kapcsolatban álló központ munkatársait, akkor ők azonnal a bajba jutott sofőr segítségére sietnek. Először mobiltelefonon próbálnak kapcsolatba lépni a vezetővel, ha pedig nem járnak sikerrel, értesítik az Országos Mentőszolgálatot, akik a pontos GPS koordináták alapján gyorsan a helyszínre tudnak érkezni.

Ertl Pál elmondta, „a szolgáltatás 2007 őszén debütált Ausztriában, ahol az elmúlt egy év alatt már bebizonyosodott, hogy van igény erre a kiegészítő biztosításra. A jó értékesítési eredmények fényében döntöttünk a magyarországi bevezetés mellett. Jelenleg 200 gépjárművel elkezdtük a tesztelést, és várhatóan a jövő év első felében már az ügyfelek számára is elérhető lesz a SafeLine".

A szolgáltatást választók 10 százalék azonnali kedvezményt kapnak a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjukból, sőt, 20 százalék kedvezménnyel köthetnek mellé cascót is.

A Biztosító minden területen arra törekszik, hogy olyan kedvezményeket jelenítsen meg tarifájában, amelyeket a potenciális ügyfelek széles rétege igénybe tud venni. Nincs ez másként a gépjármű biztosítások esetében sem: az új ügyfeleknek szóló ajánlatokon kívül a meglévő partnerek hűségét is díjazza az UNIQA.

  

 1.1.  2.2.  3.3.
 4.4.  5.5.  6.6.
 7.7.  8.8.  9.9.
 10.10.  11.11.  12.12.
 13.13.  14.14.  15.15.
 16.16.  17.17.  18.18.

Kedvezmények új ügyfeleknek

A 2009. január elsejei kezdetű gépjármű-felelősségbiztosításokra 10 százalék úgynevezett kampánykedvezményt biztosít a társaság, amelyet személyautóra és 2 tonna alatti kisteherautóra vehetnek igénybe a 30 év felettiek és a nem természetes személyek. Ugyancsak 10 százalék kedvezmény jár casco együttkötés esetén is. Ezen kívül az UNIQA további extra díjkedvezményt kínál új vagy finanszírozott autóra, közszolgálati dolgozóknak és banki díjlehíváskor. A Biztosító a családokra is gondolt; akik több autóval rendelkeznek, vagy 14 éven aluli gyermekük van, családi kedvezményt kapnak.

Az UNIQA-nál megéri előre gondolkodni. Azon új ügyfeleket, akik 2008. december 31-i kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást, casco, valamint legalább 160 000 Ft éves díjú életbiztosítást kötnek, megajándékozzák egy egész évre szóló autópálya-matricával.

Nem feledkeznek meg azokról sem, akik 2008-ban ismét az UNIQA-t választják. A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződésüket jövőre is fenntartók között kisorsolnak 800 ügyfelet, akik 5000 Ft értékű, illetve 200 ügyfelet, akik 10 000 Ft értékű, 2009.december 31-ig új biztosítási szerződés megkötésekor beváltható nyereménybont kapnak.

A részletes feltételek http://www.uniqa.hu/uniqa_hu/cms/private/motor/KGFB/index.jsp    

Az UNIQA stratégiájának sikerességét az idén elnyert rangos szakmai díjak is jelzik. Az UNIQA a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége által meghirdetett Szolgáltatás-minőségi Versenyen „gépjármű-biztosítások" kategóriában első helyezést ért. Az elismerés a független alkuszok véleménye alapján az elmúlt egy év során legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítót illeti meg. Emellett a vállalat a Figyelő Top 200 szakmai zsűrijének döntése alapján az „Év pénzintézete" lett. „A díj azért is megtisztelő a számunkra, mert első alkalommal nyerte el biztosító" – tette hozzá Ertl Pál.

A gazdasági eredmények mellett az UNIQA a társadalmi szerepvállalást is fontosnak tartja. Ezért szinte már a magyarországi piacra lépése óta szponzorként segíti a hazai sportolókat. Az UNIQA a 2008-as ötkarikás játékokra készülő versenyzők felkészüléséhez a Peking Klub kiemelt támogatójaként járult hozzá. „Sportolóink sikereire mi is büszkék vagyunk, ezért kértük fel Pars Krisztiánt a gépjármű-biztosítási kampány arcának. Krisztián negyedik helyezést ért el az olimpián, és kilátásba került számára az ezüstérem is. Kimagasló teljesítménye, kitartása példaképül szolgál számunkra" – emelte ki Ertl Pál.

Az UNIQA Biztosító Zrt. az alapítása óta eltelt több mint 18 esztendő alatt a magyar piac hatodik legnagyobb biztosítótársaságává vált. Több mint 430 ezer vállalati és lakossági ügyféllel és az egész országra kiterjedő értékesítési hálózattal rendelkeznek. 2007. évi díjbevételük meghaladta a 66 milliárd forintot. A biztosító 1990 óta van jelen Magyarországon, 2003 novemberétől UNIQA Biztosító Zrt. néven. Céljuk, hogy ügyfeleinknek teljes körű szolgáltatást nyújtsanak olyan minőségben, amely mértékadó más biztosítók számára is. Az egyik vezető közép-európai biztosítócsoport, az UNIQA Group Austria tagja. Az UNIQA- csoport közel 15. 800 munkatárssal és üzletkötővel rendelkezik, díjbevétele 2007-ban meghaladta az 5,2 milliárd eurót. Fő tevékenységi területe Közép- és Kelet-Európa, ahol az évek során sok tapasztalatra tett szert, amely kiváló alapul szolgál a további dinamikus növekedéshez.

 

1.1. 2.2. 3.3.
4.4. 5.5. 6.6.
7.7. 8.8. 9.9.
10.10. 11.11. 12.12.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük