(Nem) egy forintért megmondom – indul az általános segélyvonal az EnterNelp
3 perc olvasásAz EnterNet a 2009 április 28-án bejelenti új, telefonos segítségnyújtási szolgáltatását mely a vállalat lakossági ügyfeleinek körében általánosan felmerülő számítástechnikai problémákra kíván gyors és hatékony megoldást nyújtani.
Az EnterNet a 2009 április 28-án bejelenti új, telefonos segítségnyújtási szolgáltatását mely a vállalat lakossági ügyfeleinek körében általánosan felmerülő számítástechnikai problémákra kíván gyors és hatékony megoldást nyújtani.
Az EnterNet operátorai a számítógépekkel, számítástechnikai és távközlési eszközökkel, valamint az Internet beállításával, biztonságos használatával kapcsolatos kérdésekben tudnak segítséget nyújtani. Tanácsokat tudnak adni továbbá az informatikai és távközlési megoldások optimalizálásához, valamint a megrendelő igénye esetén IT eszközöket/szoftvereket is ajánlanak.
„Tapasztalataink szerint ügyfeleink sokszor találkoznak olyan informatikai jellegű problémával, ami ugyan telefonos úton is könnyen elhárítható lenne, de nincs senki, aki meg tudná válaszolni a felmerülő kérdéseket. Természetesen ügyfeleinknek az ADSL és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása továbbra is a hagyományos úton, ingyenesen történik, de mostantól lehetőség van az egyéb informatikai segítségkérésre is ügyfeleinknek, méghozzá gyorsan és olcsón. Nem kell szakembert kihívni, vagy elvinni a számítógépet a szervizbe egy egyszerű probléma miatt, elég csupán egyetlen telefonhívást elintézni" – mondta el Bauer Róbert az EnterNet igazgatóságának elnöke az új szolgáltatásról. Az EnterHelp egyelőre csak EnterNet ügyfeleknek lesz elérhető, de a jövőben tervezzük a szolgáltatás kiterjesztését is. -tette hozzá az elnök.
A szolgáltatás informatika és a telekommunikáció következő főbb területeit öleli fel:
- Operációs rendszerekkel (Microsoft Windows98, Microsoft Windows XP és Microsoft Vista bármely verziója) összefüggő telepítési, beállítási frissítési, és hibaelhárítási feladatok
- Irodai szoftverek telepítése, frissítése, beállítása, használati tanácsok,
- Kommunikációs alkalmazások telepítése beállítása,
- Internet kapcsolat és elektronikus levelezés beállítását,
- Biztonsági alkalmazások telepítése, beállítása, a szoftverek és a számítógép biztonságos használatához kapcsolódó szaktanácsadás,
- Vírus és kémprogramok eltávolítása,
- Multimédiás eszközök telepítése, beállítása,
- Mobil és vezetékes kommunikációs, és adatátviteli eszközök üzembe helyezése, beállítása,
- Mobil eszközök összekapcsolása és szinkronizálása egyéb számítástechnikai eszközökkel,
- Hardver és szoftver elemek, komplett számítógép konfigurációk, kellékanyagok és
- perifériák ajánlása, értékesítése
- IP hálózati eszközök konfigurálása, hálózati alkalmazások telepítése beállítása (IP SOHO)
A szolgáltatás az (1) 888 2088 budapesti telefonszámon érhető el. Itt a telefonos segítséggel megoldható hibaelhárítási igényeket, 8 óra és 22 óra között fogadják. A hívás szolgáltatás várható díjának egyeztetésével kezdődik, és annak, a Megrendelő általi elfogadását követően, azonnal megkezdik az operátorok a tanácsadást.