A Xerox csoporthoz tartozó ACS 122 millió dolláros szerződést kötött a pennsylvaniai közlekedési hatósággal (SEPTA). Ennek részeként az ACS új fizetési technológiát fejleszt és telepít, amely meggyorsítja és készpénzmentessé teszi a jegyvásárlást a körzetben közlekedő járatokon.

A Xerox csoporthoz tartozó ACS 122 millió dolláros szerződést kötött a pennsylvaniai közlekedési hatósággal (SEPTA). Ennek részeként az ACS új fizetési technológiát fejleszt és telepít, amely meggyorsítja és készpénzmentessé teszi a jegyvásárlást a körzetben közlekedő járatokon.

A rendszert három plusz öt éves periódusra telepítik a pennsylvanniai régióban, és ennek köszönhetően az utasok nyomtatott jegyek, bérletek, vagy ezek megváltásához szükséges papír – és aprópénz felhasználása nélkül utazhatnak a buszokon, villamosokon, vonatokon és metrón. Az ACS teljes egészében digitálissá alakítja át a ma működő eljárásokat. Minden utazó egy feltölthető kártyát kap, amelynek lehúzásával, vagy a beléptető automatákhoz való érintéssel  egyenlíti ki viteldíjat. A precíz, azonnali reagálásra képes digitális szolgáltatás az egyéni utazási preferenciákat is kezeli, ami a tarifa arányos kiszámításában is megjelenik.

Mind az ACS, mind a közlekedési vállalatok sokat várnak az új rendszertől. Az egy mozdulattal történő jegykezelés várhatóan radikálisan csökkenti az utastorlódást, gyorsabbá teszi fizetést és megkönnyíti járművekre való felszállást.

 

Az ACS szolgáltatásait több mint 1 000 városi, regionális és országos közlekedési vállalat használja a világ 400 városában, összesen 150 000 különböző berendezést üzemeltetve, amiből 50 000 jegyautomata, jegykezelő gép, mobil eszköz és beléptető kapu. Az ACS mintegy 100 millió tömegközlekedési jegyet dolgoz fel naponta, amivel 50 millió utas közlekedik buszokon, metrókon és a vasúton.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük