NIVEA a mosolygó gyerekekért
2 perc olvasás
A NIVEA legfontosabb értékei közé tartozik a család, a meghittség, a közelség. Ezeket szem előtt tartva alkotja meg termékeit és ezek vezérlik a mindennapok során. Ezzel összhangban szeretne segíteni, hogy minél több kisgyereknek legyen lehetősége harmonikus, meghitt légkörben felnőni. Idei akciójának célja, hogy a fogyasztókat is közel hozza ehhez az elképzeléshez, ezért most minden egyes eladott NIVEA termék után 1 Ft-ot az SOS Gyermekfalvak lakói kapnak.
A NIVEA legfontosabb értékei közé tartozik a család, a meghittség, a közelség. Ezeket szem előtt tartva alkotja meg termékeit és ezek vezérlik a mindennapok során. Ezzel összhangban szeretne segíteni, hogy minél több kisgyereknek legyen lehetősége harmonikus, meghitt légkörben felnőni. Idei akciójának célja, hogy a fogyasztókat is közel hozza ehhez az elképzeléshez, ezért most minden egyes eladott NIVEA termék után 1 Ft-ot az SOS Gyermekfalvak lakói kapnak.
A NIVEA több éve támogatja az SOS Gyermekfalvakat, melyek valódi családi hátteret és stabilitást nyújtanak azoknak a gyerekeknek, akiknek ez nem adatott meg. Az anyagi támogatás mellett a Beiersdorf dolgozói gyűjtöttek már cipőt, ruhát, játékot a gyerekeknek és tavaly a karácsonyfát is a cég vitte a falvaknak. Idei akciójukba szeretnék bevonni a fogyasztókat is, ezért egy olyan mechanizmust alkottak meg, melynek során ők is érezhetik, hogy kézzelfoghatóan tettek azért, hogy a gyerekek mindennapjai könnyebbek legyenek. Így a NIVEA minden 2011. szeptember 1. és november 30. között eladott termék után 1 Ft-ot az SOS Gyermekfalunak utal.*
A Beiersdorf dolgozói idén is gyűjtést rendeznek, hogy karácsonyra új cipők, ruhák és játékok érkezhessenek a gyerekekhez. A NIVEA Szépségpont, a NIVEA márkaboltja pedig minden egyes magyarországi gyerekfalunak egy-egy ajándékcsomaggal kedveskedik.
„Felelős vállalatként kiemelten fontos számunkra, hogy egy olyan ügyet támogassunk, mely összhangban van az értékeinkkel. A NIVEA az elmúlt 100 év során mindig is elkötelezett volt a harmonikus családi élet és a meghittség mellett. Nagyon szomorú, hogy ma Magyarországon számos kisgyermek él, akiknek mindez nem adatott meg. Az 1 Ft-os akció célja, hogy ennek a segítségnyújtásnak Önök is a részesei lehessenek és választásukkal közösen támogathassuk a gyermekeket.." – mondta Thomas Lichtblau, a Beiersdorf Kft. ügyvezető igazgatója.