Női portált indít a Ringier – „Pink.hu – A világ női szemmel”
2009. június 24-én ismét új online termékkel bővül a Ringier Kiadó Kft. portfoliója, a „Pink.hu"-val. A Pink.hu portál egy nőknek szóló online magazin, melynek indításával a Kiadó stratégiai célja , hogy tovább erősítse jelenlétét a női szegmensben. Az új online portál indításával a Ringier Online portfoliója is tovább bővül.
2009. június 24-én ismét új online termékkel bővül a Ringier Kiadó Kft. portfoliója, a „Pink.hu"-val. A Pink.hu portál egy nőknek szóló online magazin, melynek indításával a Kiadó stratégiai célja , hogy tovább erősítse jelenlétét a női szegmensben. Az új online portál indításával a Ringier Online portfoliója is tovább bővül.
A Pink.hu egy interaktív online női magazin, ahol minden, nőket érdeklő téma megtalálható, szórakoztató, informáló és tartalmas cikkekkel, újszerű alkalmazásokkal. A portál megbízható, hiteles társ, és jó barátnő is egyben. A Pink.hu-n megjelenő írások közérthető formában, könnyed, életigenlő és barátságos stílusban, kiegyensúlyozott, objektivitásra és teljességre törekvő tartalommal jelennek meg.
A Pink.hu szolgáltató tartalommal és alkalmazásokkal is rendelkezik. A naponta többször frissülő Pink.hu helyet ad mindennek, ami a nőket érdekli: aktualitások, divat, egészség, pszichológia, társas kapcsolatok, gasztronómia, szex, szerelem, ezotéria – csak néhány elem a sokrétű tartalomból.
A Pink.hu elsődleges célcsoportja azok a 25-45 éves nyitott, modern, közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkező városi nők, akik hagyományos értékrend szerint élnek. Szeretnek a családjukkal, barátaikkal lenni, fontosak számukra a társas kapcsolataik, törődnek saját és családjuk egészségével. Szabadidejükben szívesen mennek színházba, moziba, kirándulni. Az internetet naponta használják információszerzésre, tanulásra, játékra.
A Pink.hu szerkesztősége szoros tartalmi együttműködésben dolgozik a Kiadó nyomtatott női lapjaival, a Blikk Nőkkel és a Tinával.
A Pink.hu CMS rendszerét a Netrix Kft. fejlesztette.
A portált bevezető kampány kreatív koncepciójának kidolgozását és kivitelezését, a médiatervezést, -vásárlást a Neo Interactive ügynökség végzi. A portal logóját szintén a Neo Interactive tervezte. A Neo Interactive meghívásos tenderen nyerte el a megbízatást.
A kreatív koncepció arra épült, hogy a nők más szemmel látják a világot. Mindig minden mögött meglátják a szépet, a jót, jók a megérzéseik, s a szívükre hallgatnak. A nők mindenből „többet" és „mást" is látnak, mint ami az valójában. Nem minden az, aminek látszik…
A közel 100 millió forint médiaértékű kommunikációs kampány sajtóhirdetésekkel, online kommunikációval, keresőmarketinggel, valamint vírusmarketinggel segíti a portál népszerűsítését.
A pink.hu és a májusban elindult neon.hu portálokat 2009. június 25-én, „Színkavalkád Party" néven, ügyfélpartival köszönti a Kiadó.