Növekvő sonka eladások – a vásárlók a márkákra esküsznek
4 perc olvasás
A Sága Foods Zrt. az idei húsvéti szezonra ismét piacra dobja Ízletes főtt pulykasonkáját. A fogyasztók által kedvelt, harmonikus és tradicionális, magyaros ízvilágú (füstölt, paprikás), pácolt sonka színtiszta pulyka felsőcombból készül, és mentes minden mesterséges színezéktől és ízesítőtől. Az AC Nielsen adatai szerint 2012-es húsvéti időszakban a vásárlók több mint 2/3-a az ismertebb márkákat vásárolta meg a sajátmárkás termékekkel szemben, ez az adat a 2011-es év azonos időszakához képest növekvő tendenciát mutat. A tavalyi március-áprilisi időszakban hazánkban a fogyasztók 5,7 milliárd forintot költöttek sonkára, ami 12,3%-kal meghaladta a 2011-es eladásokat.
A Sága Foods Zrt. az idei húsvéti szezonra ismét piacra dobja Ízletes főtt pulykasonkáját. A fogyasztók által kedvelt, harmonikus és tradicionális, magyaros ízvilágú (füstölt, paprikás), pácolt sonka színtiszta pulyka felsőcombból készül, és mentes minden mesterséges színezéktől és ízesítőtől. Az AC Nielsen adatai szerint 2012-es húsvéti időszakban a vásárlók több mint 2/3-a az ismertebb márkákat vásárolta meg a sajátmárkás termékekkel szemben, ez az adat a 2011-es év azonos időszakához képest növekvő tendenciát mutat. A tavalyi március-áprilisi időszakban hazánkban a fogyasztók 5,7 milliárd forintot költöttek sonkára, ami 12,3%-kal meghaladta a 2011-es eladásokat.
A sárvári Sága Foods Zrt. a minél szélesebb körű fogyasztói igények kiszolgálásához fontosnak tartja, hogy a húsvéti időszakban is jelen legyen a piacon pulykahúsból készült termékével. A vákuumfóliás csomagolású sonka 600 grammos kiszerelése miatt kisebb háztartások számára is ideális, azonnal fogyasztható. A cég a tavalyi húsvéti szezonban kínálta először Ízletes főtt pulykasonkáját, melynek kedvező volt a fogadtatása, ezért szezonálisan idén ismét kapható lesz, színesítve a termékpalettát.
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint az elmúlt év hasonló időszakában – 2012. március-áprilisban – a fogyasztók közel 5,7 milliárd forintot költöttek sonkára, ami 12,3%-kal több a 2011-es eladásoknál. A megvásárolt mennyiség 2,6 százalékkal nőtt, meghaladva a 3 200 tonnát.
A húsvéti szezonra jellemző, hogy a vásárlók több mint kétharmada (69%-a) az ismert gyártói márkákat vásárolja szívesebben, szemben például a sajátmárkás termékkel. Ebben az időszakban az eladott sonkák 61%-át az önkiszolgáló pultokból választják, és növekszik a hipermarketek forgalma a szupermarketektől és diszkontoktól vonva el a vásárlóerőt.
A Sága által előállított Ízletes főtt pulykasonkában a hagyományos és kedvelt füstölt, paprikás ízek érvényesülnek, de mivel a termék pulykacombból készül, ezért szakít a megszokott konzervatív tradíciókkal, és új alternatívát mutat a fogyasztóknak. Az elmúlt években nőtt az egészségtudatos vásárlóerő, így még fontosabb az egyes termékek minősége, összetétele. Azonban fontos az áru polci megjelenése, csomagolása és természetesen az ár-érték arány is. A háztartások nagysága is meghatározó, ezért a termékkiszerelések mérete is lényeges, illetve a kényelmi szempontok (gyors, könnyű elkészíthetőség) kielégítése is kiemelt szerepet kap. Az Ízletes főtt pulykasonka további előkészítést nem igényel, a csomagolásából kivéve azonnal fogyasztható, kitűnő többek között salátákhoz, hidegtálakhoz, levesekhez, főzelékekhez.
Az Ízletes főtt pulykasonka a Sága húsvéti nyereményjátékában is részt vesz (2013. március 4. és 31. között), amelyről bővebb információ az akció időtartama alatt, a Sága honlapján olvasható (www.sagahusvet.hu). A játékban részt vevők a hetente megnyerhető fődíjakon kívül, garantáltan plüssnyulat kapnak ajándékba.