PHD – úttörő médiamegoldás a Knorr kommunikációjában
2 perc olvasásIzgalmas kihívást jelent a Knorr márkán dolgozó ügynökségek számára, hogy a Knorr márkanév ne csak termékeit hirdesse, hanem a közös étkezések fontosságát hangsúlyozva értékteremtő kommunikációval emelkedjen ki versenytársai közül.
Izgalmas kihívást jelent a Knorr márkán dolgozó ügynökségek számára, hogy a Knorr márkanév ne csak termékeit hirdesse, hanem a közös étkezések fontosságát hangsúlyozva értékteremtő kommunikációval emelkedjen ki versenytársai közül.
Ezt a különleges kihívást a Knorr médiaügynöksége a PHD úttörő médiamegoldással támogatta. A kommunikáció középpontjában álló TV spot kapott új helyet, nyert új értelmezést. A kampány igazi különlegessége, hogy Magyarországon először egy olyan televíziós megjelenést használt az ügynökség, amire eddig nem volt példa.
A PHD a TV2-vel közösen dolgozva hozta létre annak lehetőségét, hogy a 45"-es film kiemelkedő helyen, exkluzívan jelenhessen meg: műsort felvezető visszaszámláló formájában két hónapon át fő műsoridőben hétköznap egyszer a Hal a tortán című műsor előtt, és hétvégén (vasárnap) a TV2 moziverzum előtt.