http://www.youtube.com/watch?v=7IF5-AzGurUhttp://www.youtube.com/watch?v=7IF5-AzGurU  

Izgalmas kihívást jelent a Knorr márkán dolgozó ügynökségek számára, hogy a Knorr márkanév ne csak termékeit hirdesse, hanem a közös étkezések fontosságát hangsúlyozva értékteremtő kommunikációval emelkedjen ki versenytársai közül.

http://www.youtube.com/watch?v=7IF5-AzGurUhttp://www.youtube.com/watch?v=7IF5-AzGurU  

Izgalmas kihívást jelent a Knorr márkán dolgozó ügynökségek számára, hogy a Knorr márkanév ne csak termékeit hirdesse, hanem a közös étkezések fontosságát hangsúlyozva értékteremtő kommunikációval emelkedjen ki versenytársai közül.

Ezt a különleges kihívást a Knorr médiaügynöksége a PHD úttörő médiamegoldással támogatta. A kommunikáció középpontjában álló TV spot kapott új helyet, nyert új értelmezést. A kampány igazi különlegessége, hogy Magyarországon először egy olyan televíziós megjelenést használt az ügynökség, amire eddig nem volt példa.

A PHD a TV2-vel közösen dolgozva hozta létre annak lehetőségét, hogy a 45"-es film kiemelkedő helyen, exkluzívan jelenhessen meg: műsort felvezető visszaszámláló formájában két hónapon át fő műsoridőben hétköznap egyszer a Hal a tortán című műsor előtt, és hétvégén (vasárnap) a TV2 moziverzum előtt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük