Picassóval folytatja a Praktiker
2 perc olvasás
Továbbra is a Picasso Média intézi a Praktiker teljes körű magyarországi sajtókommunikációját, miután a barkácsáruház-lánc meghosszabbította a pr-ügynökség szerződését, tekintettel a reklámegyenérték-mérés eredményeire és az újságírók pozitív visszajelzéseire. A Picasso Média Tanácsadó Kft. 2004 óta a Praktiker pr-ügynöksége.
Továbbra is a Picasso Média intézi a Praktiker teljes körű magyarországi sajtókommunikációját, miután a barkácsáruház-lánc meghosszabbította a pr-ügynökség szerződését, tekintettel a reklámegyenérték-mérés eredményeire és az újságírók pozitív visszajelzéseire. A Picasso Média Tanácsadó Kft. 2004 óta a Praktiker pr-ügynöksége.
A 19 hazai áruházzal rendelkező Praktiker az idei esztendőben is folytatja expanzióját Magyarországon, illetve korszerűsíti és kibővíti korábban megnyitott üzletegységeit. A barkácslánc Európában is egyedülálló IT-fejlesztéseket integrált a magyar üzleteibe, ezek továbbfejlesztése folytatódni fog 2009-ben. A Picasso Média ezekhez az aktivitásokhoz kapcsolódó sajtórendezvények szervezésére, a Praktiker termékeinek pr-támogatására, valamint a barkácslánc médiakapcsolatainak ápolására kapott megbízást.
A Picasso Média a Praktiker sajtóügyeinek intézése mellett 2008-ban a cég 10 éves születésnapi programjainak szervezésébe is bekapcsolódott. A „Praktiker a rendezett környezetért" elnevezésű vállalati felelősségvállalási program szervezésére, illetve egy vásárlóknak szánt egyedi rejtvényújság elkészítésére is kapott megbízást.